عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی برآمده از اعتقاد به مردم و باور دینی حضرت امام (ره) است


جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی برآمده از اعتقاد به مردم و باور دینی حضرت امام (ره) است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی برآمده از اعتقاد به مردم و باور دینی حضرت امام (ره) است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ در دومین جلسه شورای اداری شهرستان مجتبی جمالی با اشاره به تفکر و شخصیت سیاسی و دینی حضرت امام (ره) گفت : جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از اعتماد حضرت امام به مردم و باوردینی اوست .

جمالی ضمن تقدیر از همه برگزار کنندگان مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام به عوامل پیروزی حضرت امام در استقرار جمهوری اسلامی گفت : نگاه دینی ، تفکر سیاسی و حمایت و گسترده مردم در همه عرصه های انقلاب به استقرار جمهوری اسلامی در ایران کمک کرد .

رییس شورای اداری شهرستان تلاش و تاکید مستمر مقام معظم رهبری بر ایجاد وحدت و همدلی بین دولت و ملت را از عوامل مهم تداوم پیروزیهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی ، منطقه ای و بین المللی دانست و افزود : همراهی دولتها و مردم عزیز ایران اسلامی با سیاستها و برنامه های کلی نظام نیز در افزایش سطح و عمق این دستاورده تاثیر بسزایی داشته است .

فرماندار کردکوی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان اقتصاد مقاومتی واقدام وعمل از سوی مقام معظم رهبری گفت : برهمه دستگاهها ی اجرایی فرض است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری سیاستهای و برنامه های اداره متبوع خود را در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی عملیاتی نموده و گزارشی رابه فرمانداری ارسال نمایند.

جمالی با اشاره به حضور کارشناسان فنی ادارات کل دفتر فنی و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در سطح شهرستان و بازدید از پروژه های عمرانی گفت: یکی از راههای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی نظارت ، پیگیری مداوم برعملیات ساخت این پروژه دانستند و تصریح کردند با توجه به  بازدید فصلی کارشناسان این فرمانداری و ادارات کل یاد شده از پروژههای بزرگ شهرستان  خواستار نظارت بیشتر مدیران بر روند ساخت پروژه های عمرانی اداره خود باشند .

جمالی با اشاره به رکورد اقتصادی حاکم برکشور ومنطقه و طرح دولت تدبیر و امید برای ایجاد تحول در ساختار اقتصادی کشور گفت : تلاش مدیریت شهرستان برآن است ضمن پیگیری جدی در جهت اختصاص سهمیه مناسب برای شهرستان _از این طرح اقتصادی _واحدهای نیمه فعال را برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی نمایند که انتظار می رود با همکاری و همراهی بیشتر بانکها بتوانیم به این امر مهم دست یابیم .

رییس شورای اداری شهرستان با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم و انتخاب فردی تحصیلکرده ، با تجربه و انگیزه ی مناسب برای خدمت ، از سوی مردم برای خدمت و فراهم سازی زمینه های توسعه و پیشرفت منطقه گفت: انتظار داریم مدیران دستگاههای اجرایی ارتباط بهتر و موثرتری با نماینده محترم مردم جهت حل و فصل مسائل منطقه و نیز فراهم سازی بسترهای توسعه برقرار نمایند .

فرماندار کردکوی با اشاره به بازدید های صورت گرفته از روند وضعیت ساخت و ساز ها سطح شهرستان بویژه مناطق ییلاقی و کوهستانی از متولیان نظارت بر ساخت و سازها خواست ضمن بازدید و نظارت مستمر روند ساخت و سازها گزارشی از اقدامالت بعمل آمده را به فرمانداری ارسال نمایند .

فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه در آستانه حلول ماه مبارک پر خیر و برکت  رمضان هستیم گفت : رمضان فرصتی است برای شکوفایی شدن و به تعالی رسیدن انسان. وی اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از فیوضات این ماه عزیز در جهت رشد و تعالی جسم و روح خود تلاش کنیم .

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی: جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست گزارش نوبه ای از عملکرد اداره مربوطه را به اعضای شورای اداری شهرستان ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 708
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1308

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5001
بازدید سال:5001
بازدید کل:1850043