عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جمالی در برنامه زنده پای صحبت ستارگان

یکی از ویژگی های دولت اسلامی، مردم داری و کرامت انسانی است.

جمالی در برنامه زنده پای صحبت ستارگان

جمالی در برنامه زنده پای صحبت ستارگان

 

شب گذشته در برنامه زنده ستارگان که به مناسبت هفته دولت در مرکز صدا وسیمای گلستان برگزار شد. آقای جمالی فرماندار کردکوی بعنوان اولین نماینده استانداری گلستان میهمان این برنامه شد و در موضوع شاخص های دولت اسلامی و ویزگی ها آن و فعالیت های شهرستان کردکوی پرداخت.

آقای جمالی فرماندار کردکوی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجائی و باهنر، ویژگی ها و شاخص های دولت اسلامی را بر شمرد و افزود: همه دولت ها و حاکمیت ها شاخص های مشترکی دارند اما دولت و حاکمیت اسلامی دارای ویژیگیهای غنی تر از حاکمیت های دیگر می باشد.

وی تصریح کرد از نکات کلیدی در دولت اسلامی- بحث مردم داری و کرامت انسانی- اعتقاد به خدمت و ارزش بدون آن – تدبیر و عقلانیت و عدالت محوری و پاسخگویی به مردم است.

فرماندار کردکوی در ادامه به نقش فرهنگ در توسعه و پیشرفت جوامع پرداخت و افزود: نقش فرهنگ در دولت ها بر هم بر مبنای مبانی علمی و هم تجربیات تاریخی ثابت شده است و لازمه توسعه ملت ها توسعه فرهنگی است اما فرهنگ اسلامی یکی از بهترین و کاملترین فرهنگ هاست .

وی مدیریت جهادی را یکی از مصادیق این فرهنگ دانسته وافزود: نظام اسلامی ما در دفاع مقدس با ایثارگری ها تلاش و خود گذشتگی ها این ویزگی ها را محقق کرده است .

وی مدیریت جهادی در حاکمیت و عزم ملی را ویزگیهای نظام اسلامی دانست که مصداق تحقق آ ن در دفاع مقدس بوده است و موجب سرفرازی و پیروزی ملت بزرگ ایران شده است، امری که امروزه می تواند زمینه ساز توسعه و رشد و تعالی کشور با چشم انداز پیش بین شده گردد.

جمالی به موضوع افتتاح پروژه ها و قابلیت های شهرستان پرداخت و افزود: در طی هفته دولت تعداد 13 پروژه اصلی عمرانی و اشتغالزایی به ارزش حدود 200 میلیارد ریال در سطح شهرستان کردکوی به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص برنامه های این شهرستان ضمن بیان ظرفیت های کم نظیر گردشگری کردکوی بویژه پارک جنگلی، درازنو، رادکان و ...به توسعه گردشگری و توسعه بخش درمان شهرستان بواسطه بیمارستان قلب و عروق اشاره کرد و افزود: با توجه به قابلیت های درمانی بیمارستان و ظرفیت های گردشگری و توریسم، طرح توریسم درمانی شهرستان در قالب سند اجرایی توسعه استان به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه رسیده است که در دستور کار پیگیری و برنامه ریز است و در اولویت شهرستانی قرار دارد.

وی در پایان اجتماع محور کردن برنامه های توسعه و مشارکت گروههای مردمی در طرحها و برنامه های اجتماعی و اقتصادی را لازمه تحقق اهداف و برنامه ها دانست و از همه هم استانیها و همشهریان شریف تقاضای همکاری همراهی و مشارکت در برنامه های توسعه شهرستانی و استانی را داشته است .

 

 

 

جمالی در برنامه زنده پای صحبت ستارگان

 

جمالی در برنامه زنده پای صحبت ستارگان

 

جمالی در برنامه زنده پای صحبت ستارگان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1471
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 168

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:59
بازدید سال:9001
بازدید کل:1854043