عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان کردکوی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کردکوی خبر داد:

سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان کردکوی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان کردکوی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی گفت: در دولت یازدهم بیش از 12 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، دکتر علی ساورعلیا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در گفتگو با «اتاق خبر» بر توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان از ابتدای فعالیت دولت دولت تدبیر و امید تاکنون، تأکید کرد.

وی با اشاره به تجهیز دو مرکز فوریت های پزشکی گفت: در شهرستان دو پایگاه اورژانس 115 شامل یک پایگاه جاده ای در یساقی و دیگری در شهر کردکوی فعال است. بعد از اجرای طرح تحول سلامت این پایگاه ها به دو دستگاه آمبولانس جدید که هزینه ای بیش از 500 میلیون تومان داشت، تجهیز شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به وجود 21 خانه بهداشت و ارائه خدمت به روستاییان اظهار کرد: در بخش بهداشت، یک مرکز به عنوان ستاد، 6 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، 21 خانه بهداشت، 5 پایگاه، یک آزمایشگاه و سه مرکز نمونه گیری داریم. خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تمام روستاهای شهرستان مجهز به خانه بهداشت شدند. آخرین خانه بهداشت نیز در هفته سلامت امسال در روستای سرکلاته افتتاح شد و در هفته آینده نیز خانه بهداشت روستای چهارده و طی چندماه دیگر خانه بهداشت ایلوار نیز تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روستای رادکان نیز در دولت یازدهم صاحب خانه بهداشت شده است، گفت: در منطقه کوهستانی رادکان با کمک خیرین، این خانه بهداشت در دو طبقه احداث شد. با توجه به اینکه در بهار و تابستان شهروندان و توریست های بیشتری به این منطقه می روند، خدماتی از قبیل پزشکی، مامایی، واکسیناسیون و ... در این مرکز پیش بینی شده است.

ساورعلیا با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از 12 میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با شروع طرح تحول سلامت، بهسازی، نوسازی و خرید تجهیزات بیمارستانی، بهسازی کامل اتاق عمل و افزایش تعداد آنها، بهسازی ساختمان و تأسیسات بلوک ساختمان، بهسازی ساختمان و تغییر کاربری icu به nicu، ساخت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی 1.8 میلیارد تومان اعتبار و ... انجام شده که کیفیت خدمات رسانی به بیماران را افزایش داده است.

وی با اشاره به راه اندازی بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی در این کلینیک افزود: در این کلینیک متخصص قلب، داخلی، اطفال، زنان، چشم، عفونی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، گوش، حلق و بینی، مغز و اعصاب، پوست، اعصاب و روان و فوق تخصص جراحی قلب در حال خدمات رسانی به بیماران هستند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 486
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1882

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5017
بازدید سال:5017
بازدید کل:1850059