عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مقاوم سازی سلامت جامعه، با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان، به کمک رسانه ها، در کنار سایر روشهای کنترلی صورت گیرد

فرماندار در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت:

مقاوم سازی سلامت جامعه، با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان، به کمک رسانه ها، در کنار سایر روشهای کنترلی صورت گیرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، فرماندار کردکوی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از مسایل سلامت و بهداشت، بر ضرورت تلاش بیش از پیش مدیریت بهداشت و درمان شهرستان ، جهت مقاوم سازی سلامت جامعه، با اطلاع رسانی موثر و آگاهی بخشی گسترده به شهروندان، بویژه بکمک رسانه ها، در کنار سایر روشهای کنترلی و مبارزه با عوامل مخل بهداشت تاکید کردند.
جمالی افزود، مصوبات کارگروه باید دارای مهلت زمانی مشخص برای اجرا بوده و دبیر کارگروه بین دوجلسه پیگیری لازم را جهت اجرای مصوبات از طریق مسول اجرا و هماهنگی با رییس کارگروه بعمل آورد.
رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با اشاره به اینکه موضوع سلامت به همه حوزه های اجرایی و نظارتی مرتبط است ، افزود همه دستگاهها برای تحقق مصوبات همکاری و تلاش کنند.
جمالی باتوجه به نزدیکی به عید قربان گفت:بسترهای لازم جهت ذبح اسلامی و بهداشتی قربانی شهروندان در روز عید، با هماهنگی دستگاههای مربوطه فراهم گردد.
فرماندار کردکوی همچنین با توجه به گزارشات مربوط به تصفیه خانه کردکوی،  پیشنهاد داد کمیته ای متشکل از ادارات ذیربط ظرف دو هفته آتی به بررسی کارشناسی و جمعبندی مسایل تصفیه خانه کردکوی و ارایه راهکارهای اجرایی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است در این جلسه پس از طرح موارد و گزارشات توسط دکتر صفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دبیر جلسه و کارشناسان شبکه،  هریک از ادارات عضو به گزارش اقدامات خود ، همچنین بحث و تبادل نظر و پیشنهاد نسبت به موارد دستور کار جلسه پرداختند.

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 437
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2044

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 382
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:996
بازدید سال:9938
بازدید کل:1854980