عضویت    ورود
ورود به سایت
» » 65 درصد از مردم گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند / اجرای طرح همیاران سلامت درجهت ارتقا اگاهی شهروندان از مسایل سلامت و بیمه

مدیرکل بیمه سلامت استان در جلسه شورای اداری کردکوی;

65 درصد از مردم گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند / اجرای طرح همیاران سلامت درجهت ارتقا اگاهی شهروندان از مسایل سلامت و بیمه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
65 درصد از مردم گلستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند / اجرای طرح همیاران سلامت درجهت ارتقا اگاهی شهروندان از مسایل سلامت و بیمه
به گزارش به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، سیدمحمد حسینی در نهمین جلسه شورای اداری کردکوی که در فرمانداری این شهرستان  با بیان اینکه  یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مردم گلستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، اظهار کرد: 65 درصد از گلستانی‎ها زیرپوشش بیمه سلامت هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر  50 درصد از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان افراد زیرپوشش بیمه سلامت در شهرستان کردکوی را 52 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از ۷۲ درصد از مردم کردکوی زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.
حسینی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از فعالیت‎های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کردکوی برعهده بیمه سلامت است، اظهارداشت: ماهانه حدود 23 میلیارد ریال از سوی بیمه سلامت به بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی اعتبار ارائه می‎شود.
وی ادامه داد: تمام دانشگاه ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشت و بیمارستانها با بیمه سلامت در شهرستان کردکوی قرارداد دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان بر ضرورت توانمندسازی مردم در حوزه بیمه سلامت تأکید کرد و گفت: باید مردم توانمند شوند و سطح آگاهی آنان از چگونگی خدمات بیمه سلامت آنها افزایش یابد.
حسینی با بیان اینکه یکی از برنامه‎های بیمه سلامت برای سال آینده توانمندسازی مردم و افزایش آگاهی به مردم در حوزه سلامت است، متذکر شد: شهرستان کردکوی یکی از شهرستان‎های پیشرو در موضوع توانمندسازی مردم در حوزه سلامت است که برای تحقق این مهم افرادی به‎عنوان سفیران سلامت و همیار سلامت به کار گرفته می‎شوند.
وی ادامه داد: این طرح که از روستاها آغاز می‎شود برای تحقق آن از ظرفیت دفاتر آی. سی. تی و بهورزان روستاها نیز استفاده خواهد شد.
مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان در پایان سخنانش با بیان اینکه تمام پرداختی‎های بیمه سلامت براساس حق بیمه صورت می‎گیرد، گفت: در حوزه بیمه سلامت در سطح استان گلستان سه میلیارد تومان از بیمه‎شده‎ها دریافت می‎شود این در حالی است که کل هزینه‎های بیمه سلامت در استان 40 میلیارد تومان است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 499
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2245

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:689
بازدید سال:9631
بازدید کل:1854673