عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم از مسئولان است.

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان:

جلب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم از مسئولان است.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 جلب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم از مسئولان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، ابراهیم قدمنان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه در نخستین روزی که معارفه شدم اعلام کردم که فرماندار کار هستم. وی تصریح کرد؛ هر شخصی ممکن است گرایش‌های سیاسی و فکری خاص خودش را داشته باشد اما وقتی در این جایگاه قرار گرفتم همکاری‌ با همه افراد و گروهای جامعه حول محور همین شعار من خواهد بود.
وی  رضای خداوند را در رضای مردم دانست و گفت: اگر مردم از ما ناراضی باشند خداوند هم از ما راضی نخواهد بود، مسؤولیت فرصتی است که در اختیار ما قرار گرفت باید شاکر آن باشیم و قدر آن را بدانیم.
 فرمانداری ک رئیس شورای اداری کردکوی با بیان اینکه مدیران شهرستانی وقت بیشتری را در شهرستان بگذارند، بیان گفت: روسای ادارات طی دو هفته برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و سالانه ارائه و اهداف موردنظر خود را تعیین کنند و در کنار آن از آنها انتظار دارم خروجی برنامه خود را مشخص کنند.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: برنامه‌ریزی برای کسب سهمیه لازم در حوزه اشتغال برعهده دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد فرمانداری وارد می‌شود در واقع اصل پیگیری در حوزه اشتغال برعهده دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام‌شده آمار بیکاری در جامعه کاهش یابد و افزود: امسال تقریبا میزان اشتغال ایجاد شده در استان دو برابر شد که لازم است دستگاه‌های شهرستانی همکاری بیشتری داشته باشند.
فرمانداری کردکوی افزود؛ با توجه به پیش‌رو بودن باران‌های فصلی کمیته بحران آمادگی لازم را برای مقابله با بحران‌ها داشته باشند، همچنین در فصل برداشت محصولات کشاورزی به‌ویژه گندم همکاری لازم با کشاورزان صورت گیرد  و در روستاها در خصوص سوزاندن کاه‌ و‌ کلش اطلاع‌رسانی لازم انجام شود تا کشاورزان آگاه شوند این اقدام جرم محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.
قدمنان با اشاره به معرفی شهردار جدید کردکوی، از زحمات سرپرست قبلی شهرداری کردکوی قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر شهر کردکوی در شأن مردم این شهر نیست و انتطار داریم تلاش‌های اساسی در بخشهای عمرانی، خدماتی ، فضای سبز و مبلمان شهری از سوی شهرداری کردکوی بیشتر شود.
وی شهرداری را نهاد مهم و تاثیرگذار در مدیریت شهری دانست و تأکید کرد: شهردار جدید کردکوی از توانمندی و ظرفیت مردم و بخش‌های خصوصی در راستای بهبود امور استفاده کند و به تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشد تا شاهد ساخت شهری آباد و پر  آرامش باشیم.
فرمانداری کردکوی خاطرنشان کرد: با شهردار بیشتر از سایر ادارات کار دارم و شهردار را مانند معاونین خود می‌دانم، از این رو انتظار دارم ازبنده جلوتر و میدانی‌تر عمل کنند.
شایان ذکر است؛ در این جلسه فرماندهی ناحیه مقومت بسیج سپاه کردکوی از برنامه های گرامیداشت ستاد ارتحال و نهضت امام خمینی و مدیر جهاد کشاورزی گزارشی از سیاستها و برنامه ها و عملکرد ان مدیریت در سال زراعی جاری ارائه کردند و در پایان ۶ نفر از مدیران جدید دستگاههای اجرایی به اعضای شورا معرفی و از تلاشهای مدیران قبلی قدر دانی شد
همچنین  در ین جلسه  شهرام شاکری به عنوان شهردار جدید شهر کردگوی به حاضران معرفی و از سرپرست شهرداری قبلی تقدیر شد .
 
 

جلب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم از مسئولان است.

 
 
 

 

 

 

 

جلب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم از مسئولان است.

 

 

 


جلب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم از مسئولان است.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 498
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2483

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5020
بازدید سال:5020
بازدید کل:1850062