عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومين يادواره ۱۳ شهيد والامقام روستاي ساليكنده برگزار شد


دومين يادواره ۱۳ شهيد والامقام روستاي ساليكنده برگزار شد

دومين يادواره ۱۳ شهيد والامقام روستاي ساليكنده شب گذشته با حضور مسئولين و مردم ولايتمدار و شهيد پرور ساليكنده با شكوه فراوان در مسجد جامع اين روستا برگزار شد.

خالصانه آمده‌ايم تا زيارتتان كنيم و با دل‌هاي خسته اما اميدوار، خدا را در اين مكان نوراني با بغض‌هاي شكسته فرا بخوانيم و بگوييم كه شهدا! ما شما را فراموش نكرده‌ايم.

اصلاً مگر حماسه، شهادت، هويزه، طلائيه، بستان، صداي غرش توپ‌ها، حسين فهميده‌ها و باكري‌ها، چمران‌ها، آويني‌ها و … فراموش شدني هستند؟

نه، ما آمديم تا بگوييم كه شما در روح و باطن ما جاي داريد.

آمده‌ايم تا بگوييم هان اي عاشوراييان! عاشورايي ديگر در پيش است.

آمده ايم تا هوار بزنيم: اي شهدا، راه شما، انديشه شما و تفكر شما در روح و روان جامعه ايراني جاي دارد.

اي شهدا و اي غلطيده‌شدگان در سرب‌هاي سرد و سنگين كه به عشق مام ميهن و انقلاب و اسلام، سر بر سوداي عشق گذاشتيد. اينجا كجاست؟ ما كيستيم… شما كه بوديد؟ و كجاييد؟

بر مزار كدامتان بگرييم كه بغض امان نمي‌دهد، بگرييم، گريه مگر دوا كند … مي‌گرييم اما زهي تاسف كه گريه نيز دوا نمي‌كند … كاش كه در ِشهادت باز بود و ما هم به شهادت نزديك مي شديم.

دومين يادواره ۱۳ شهيد والامقام روستاي ساليكنده ديشب باحضور اميرسرتيپ خلبان چيت فروش همرزم خلبان شهيد عباس بابايي، مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان همراه با نماز مغرب و عشاء باشكوه و عظمتي در خور شأن والاي شهدا در مسجد جامع روستاي ساليكنده برگزار شد.

اين مراسم نوراني و معنوي با برنامه هاي متنوعي همراه بود كه ياد و خاطره اين دسته از شهداي سرافراز دفاع مقدس را زنده نگه داشت.

امير سرتيپ خلبان چيت فروش همرزم خلبان شهيد عباس بابايي و (جانشين سازمان موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و مسئول تحقيقات و پژوهشگاه نهاجا) در اين مراسم دقايقي را به سخنراني در خصوص ويژگي هاي شهدا و مسائل روز دنيا پرداخت.

برادر مقيمي ذاكر اهل بيت عصمت و طهارت با نواي خوش و دلنشينش ياد و خاطره روزهاي بيادماندني جبهه و جنگ را در دلهاي بازماندگان دفاع مقدس زنده كرد.

پخش كليپ، برپايي نمايشگاه عكس شهدا و طراحي ماكت جبهه و جنگ از ديگر برنامه هاي اجرايي دومين يادواره ۱۳ شهيد گلگون كفن روستاي باصفاي ساليكنده بود در اين مراسم حضور امام جمعه شهرستان كردكوي و فرمانداران غرب استان حضور داشتند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1615
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 316
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:930
بازدید سال:9872
بازدید کل:1854914