عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گراميداشت روز امور تربيتي و تربيت اسلامي در كردكوي


گراميداشت روز امور تربيتي و تربيت اسلامي در كردكوي

گراميداشت روز امور تربيتي و تربيت اسلامي در كردكوي

بمناسبت ۸ اسفند سالروز امور تربيتي و تربيت اسلامي مراسمي با حضور مسئولين و مربيان پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان كردكوي در كانون فرهنگي تربيتي دخترانه كوثر برگزار شد. رمضانعلي الياسي فرماندار شهرستان كردكوي در اين مراسم با اشاره به اين نكته كه در مدارس بايد ظرفيت شنيدن سخن حق را به دانش آموزان خود آموزش دهيم، گفت: يكي از مواردي كه اهميت دارد ايجاد تحمل و ظرفيت در دانش آموزان است و بايد آموزش خوبي را براي پذيرفتن همسالان، دوستان به آنان بدهيم تا بتوانند همديگر را بپذيرند.

بمناسبت ۸ اسفند سالروز امور تربيتي و تربيت اسلامي مراسمي با حضور مسئولين و مربيان پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان كردكوي در كانون فرهنگي تربيتي دخترانه كوثر برگزار شد.

رمضانعلي الياسي فرماندار شهرستان كردكوي در اين مراسم با اشاره به اين نكته كه در مدارس بايد ظرفيت شنيدن سخن حق را به دانش آموزان خود آموزش دهيم، گفت: يكي از مواردي كه اهميت دارد ايجاد تحمل و ظرفيت در دانش آموزان است و بايد آموزش خوبي را براي پذيرفتن همسالان، دوستان به آنان بدهيم تا بتوانند همديگر را بپذيرند

وي با بيان اين نكته كه امروزه برخي از سنتها را در خانواده ها از بين برديم، اظهار داشت: برخي سنتهاي قديمي را با اين مضمون كه ديگر در خانواده ها كاركرد ندارد از بين برديم و از آنها فاصله گرفتيم كه متأسفانه خانواده ها با مشكلات زيادي روبرو شدند.

الياسي در خاتمه ابراز داشت: مديران، معاونين و مربيان به معناي عام نهايت تلاش و كوشش را انجام دهند و هر چه كه دارند را به اجرا  بگذارند تا نتيجه خوبي را در جامعه ببينيم.

پخش كليپ ” لمپا ” ساخته دانش آموز كردكويي، قرائت شعر توسط يكي از مربيان، اجراي گروه موسيقي دانش آموزي، پخش كليپ هاي فرهنگي و آموزشي از برنامه هاي اين روز تربيتي بوده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1385
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 31

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 379
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:993
بازدید سال:9935
بازدید کل:1854977