عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هزینه کردن برای روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی عین سرمایه گذاری

شمس :

هزینه کردن برای روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی عین سرمایه گذاری

هزینه کردن برای روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی عین سرمایه گذاری

مسئول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور گفت:هزینه کردن برای روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی عین سرمایه گذاری است

حمیدرضا شمس "صبح روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولین روابط عمومی فرمانداریهای استان گلستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها چهار دسته مخاطب دارند که مردم، رسانه ها، مسئولین و بدنه دستگاه از جمله آنها هستند.

شمس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته توسط دولتها خاطرنشان کرد: هزینه کردن برای روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی عین سرمایه گذاری است.

وی در ادمه اطلاع یابی و آگاهی از مسائل و مشکلات موجود در حوزه های کاری روابط عمومی ها را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: فرمانداریها باید از همه ظرفیت موجود در شهرستان اعم از بخشداری و دهیاران استفاده کنند.

شمس خاطرنشان کرد: فرمانداریها موتور محرک اطلاع رسانی در مرکز و استانداری هستند و نیمی از مسئولیت های ناشی از نقصان و کاستی در اطلاع رسانی برعهده آنها می باشد.

 

به گفته مسئول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور، استانداری و فرمانداریها را یک زنجیره دانست و تصریح کرد: ارتقا یا تنزل آنها به هم وابسته است .

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها مهندس افکار عمومی هستند اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی فرمانداریها شناسایی اولویت های شهرستان و استان است تا بر مبنای آنها درست و به موقع اطلاع رسانی کنند و جلو مسایل و مشکلات احتمالی را بگیرند.

 

وی با بیان اینکه عشق به کار و تنویر افکار عمومی، سختی کار روابط عمومی را به شیرینی تبدیل می کند افزود: به فرموده مقام معظم رهبری روابط عمومی را کار عاشقانه و هنرمندانه توصیف کرده اند، اگر کسی به این کار عشق نورزد نمی تواند موفق باشد.

 

وی در پایان بر مدیریت محتوای پرتال ، به روز رسانی سایت، نظارت بر انتشارات و نشریات، عملکرد، مهندسی افکار و .... توسط روابط عمومی فرمانداریها و استانداری تأکید کرد و گفت: اینها از جمله موارد مهم برای روابط عمومی ها می باشند که در ارزیابی های وزارت کشور از استانها امتیاز آور خواهند بود.

 

نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی روابط عمومی استانداری با روابط عمومی فرمانداریهای تابعه استان صبح امروز با حضور حمیدرضا شمس، مسئول امور استانهای وزارت کشور، برگزار شد.

 

در این جلسه هر یک از مسئولین روابط عمومی فرمانداریهای استان به بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان خود پرداختند و شمس موارد قابل پیگیری را یادداشت کرد تا نسبت به حل آنها تدابیر لازم اندیشیده شود.

هزینه کردن برای روابط عمومی ها در جهت تنویر افکار عمومی عین سرمایه گذاری


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1349
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 68

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5092
بازدید سال:5092
بازدید کل:1850134