عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری همایش توجیهی مدیران اداره آموزش و پرورش (اوقات فراغت)+تصاویر


برگزاری همایش توجیهی مدیران اداره آموزش و پرورش (اوقات فراغت)+تصاویر

اولین همایش توجیهی مدیران اداره اموزش و پرورش شهرستان کردکوی جهت فعالیتهای اوقات فراغت تابستان و بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی برگزار شد.

این همایش با حضور مسعود بیدلی نامنی مدیر آموزش و پرورش، سعداله بهرامی بالاجاده معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، سیده هما عقیلی معاون آموزش، کارشناسان اداری در جمع مدیران مجتمع های آموزشی و مدیران مستقل شهرستان کردکوی برگزار شد.

مسعود بیدلی نامنی مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک بمناسبت حلول ماه بهار قرآن و خیرمقدم گویی از مدیران خواست پس از تلاش بی وقفه در طی سال تحصیلی از فرصتی که تا بازگشایی مدارس در پیش است با برنامه ریزی و ارائه برنامه های دقیق تر وارد عرصه شده و با ایجاد فضایی شاداب و مطلوب در راستای اهداف آموزشی و تربیتی قدم بردارند.

سعداله بهرامی بالاجاده معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی گفت: ضمن استفاده از حداقل منابع و حداکثر استفاده باید توسعه رکن اصلی نیروی انسانی باشد و اگر نیروی انسانی کارآمد نداشته باشیم یقینا در رسیدن به توسعه با مشکلات و تنگناها مواجه خواهیم شد.

وی افزود: ضمن سپاس از تعامل و همکاری مدیران در بحث مالی با توجه به کمبود اعتبارات تعامل با انجمن اولیا و مربیان مدارس توصیه می گردد و این مهم در صورتی که با واگذاری مسئولت که مشارکت عمومی را بهمراه خواهد داشت توام باشد نتیجه خواهد داد لذا شفافیت در عملکرد از ارکان کار ماست که بی شک در عمل باعث همگامی آحاد مردم خواهد شد.

بهرامی اظهار داشت: پروژه مهر در راستای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده امر مهمی است که باید به آن توجه وافی مبذول گردد و مقدمات آن از جمله ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی که در این راستا اولین گام اختصاص بیش از ۳۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جهت تجهیز مدارس ابتدایی به سیستم هوشمندسازی و مبلغ ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت بهسازی واحدهای آموزشی و مقاوم سازی و تعبیه سیستم سرمایشی و گرمایشی تعدادی از مدارس سطح شهر و روستا صورت می پذیرد.

سیده هما عقیلی معاون آموزشی گفت: دو محور کاری ما به مدد مدیران در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و اوعات فراغت دانش آموزان در حال حاضر قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اولویت کار ماست در این راستا باید گفت رویکرد سیستمی به دور از مدیریت اقتضایی در جهت رفع مشکلات و آسیبهای آموزشی باید مدنظر ما باشد.

وی نیز خاطرنشان کرد: توجه به پژوهش سرا و ارائه یک دوره ضمن خدمت مدیریتی با رویکرد نگرش مهارتی به عنوان برنامه های عملیاتی در ایام تابستان، ارائه و تشکیل کلاسهای تقویتی برای دروس هدف، تشکیل کلاسهای ارتقاء مهارت دانش آموزان در پاسخ به سوالات چهارگزینه ای در قالب کنکور و دروس آسیب پذیر مانند ریاضی بعنوان برنامه تابستانه و درعین حال توجه به شاداب سازی و نشاط دانش آموزان همزمان با برگزاری کلاسهای علمی و تقویتی را مورد تاکید قرار داد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1494
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 105

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5077
بازدید سال:5077
بازدید کل:1850119