عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه احیائ زکات در شهرستان برگزار شد


جلسه احیائ زکات در شهرستان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی : صبح امروز همایش احیا زکات شهرستان به ریاست مجتبی جمالی فرماندار و حجه الاسلام شاعری امام جمعه ، گرجی رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان  و......در فرمانداری کردکوی برگزار شد .

این جلسه  که در آستانه برداشت محصولات گندم و جو در سال جاری  با حضور عاملان زکات این شهرستان برگزار شد فرماندار کردکوی با اشاره به فلسفه وجودی احکام الهی بویژه زکات گفت: ریشه کنی فقر و ایجاد برابری اجتماعی و کمک مردم به حاکمان اسلامی برای مدیریت صحیح  جامعه اسلامی.به عنوان یکی ازمهمترین اهداف بلند نظام اسلامی است که در سایه در یافت زکات جامه عمل به خود می پوشد.

مجتبی جمالی فرماندار کردکوی با اشاره به حضور پررنگ مردم شهرستان در پرداخت زکات در سال گذشته به میزان در آمدهای ناشی از احیا زکات توسط مردم پرداخت و گفت: در سال گذشته مردم شهرستان کردکوی با پرداخت قریب به 12 میلیارد ریال زکات در سطح استان رتبه نخست را کسب نمودند.

در ادامه حجه الاسلام شاعری امام جمعه شهرکردکوی به بیان اهمیت پرداخت زکات در دولت اسلامی پرداخت . افزود : هدف دین مبین اسلام از اجرایی نمودن این احکام شرعی کمک به مستمندان جامعه و تامین رفاه و آسایش آنان بوده است .

امام جمعه کردکوی اجرای احکام الهی بویژه اجرای زکات را در بالابردن سطح عدالت اجتماعی مهم دانسته و عملیاتی نمودن آن را توسط هر فرد مسلمان تامین کننده سعادت دنیوی واخروی آن ارزیابی کردند .

 گفتنی است ؛امسال ازچند عضو جدید از خواهران هم به عنوان عاملان زکات این شهرستان نیز دعوت شد ودر پایان این جلسه نیز از تعدادی ازعاملان  ستاد زکات شهرستان با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار و امام جمعه تقدیربه عمل امد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 جلسه  احیائ زکات در شهرستان برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 925
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1290

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5075
بازدید سال:5075
بازدید کل:1850117