عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی


حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

به گزارش به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، کارخانه تولید فرآورده‎های کشاورزی عصر امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرک صنعتی شهرستان کردکوی افتتاح شد.محمدباقر نوبخت عصر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید فرآورده‎های کشاورزی در شهرک صنعتی کردکوی، اظهار کرد: برای فراهم کردن جایگاه ممتاز و متناسب مردم ایران در رقابت‎های منطقه‎ای نیازمند رشد هشت درصدی اقتصادی هستیم.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور که طی سال‎های متوالی با شاخص‎های منفی مواجه بوده در نیمه نخست سال جاری با احتساب نفت رشد 6.5 درصد و بدون احتساب نفت رشد 4.5 درصدی را تجربه کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه موفقیت در شاخص رشد اقتصادی کشور از دو طریق حاصل شده است، گفت: دولت با فعال کردن واحدهای تولیدی بخش خصوصی و با اتمام رساندن طرح‎های عمرانی دولتی توانست به این رشد اقتصادی دست یابد.
نوبخت با بیان اینکه دولت در بخش غیردولتی با اعطای تسهیلات فرصت سرمایه‎گذاری را فراهم کرد، تصریح کرد: در سطح کشور 14 هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات طی 10 ماهه سال جاری به بخش خصوصی اعطا شده است، اگر چه با توجه به نیازهای بخش غیردولتی تلاش بیشتری را می‎طلبد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در استان گلستان حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید طی 10 ماه گذشته اعطا شده است، ابراز کرد: برای اتمام طرح‎های عمرانی در سطح کشور از مسیر دیگری و از طریق خزانه تزریق اعتبار شده است.
وی با بیان اینکه تفکر خشن و غیرمنطقی در آمریکا حاکم شده است، بیان کرد: در صورتی که مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته‎ای از فرصت استثنایی استفاده نمی‎کردند امروز قادر به جلوگیری از اعمال تفکر خشن آمریکا نسبت به ایران نبودیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه امروز کسی نمی‎تواند ادعا کند که ما در تحریم نفتی قرار داریم، افزود: ایران در حالی در ماه گذشته 2 میلیون و 900 هزار بشکه نفت و فرآورده‎های نفتی صادر کرده که قبل از برداشته شدن تحریم قادر به صادرات بیشتر از یک میلیون بشکه نفت نبوده است.

نوبخت با بیان اینکه امروز همه صنایع خارجی برای مشارکت با ایران وارد عمل شدند، اضافه کرد: ورود همان یک هواپیما به ایران کافی است نشان دهد که درب‎ها به روی ایران باز شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا با نقض تعهدات خود را مفتضح و رسوا می‎کند، اظهار کرد: امروز اجماع جهانی بر علیه آمریکاست و در داخل و خارج به تفکر حاکم شده در آمریکا معترض هستند، از این رو همانند گذشته اجماع جهانی بر علیه ایران نیست.

مدیرعامل کارخانه تولید فرآورده‌های کشاورزی در مراسم افتتاح این کارخانه اظهار کرد: این کارخانه بر اساس خلأهای موجود با هدف جذب محصولات تولیدی کشاورزان استان گلستان احداث شد تا دغدغه فروش و قیمت محصولات تولیدی کشاورزان رفع شود.

امیر یوسفی با بیان اینکه این نمونه پروژه‌‎ها نمونه‎ای از تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: محصولات تولیدی باید با ارزش افزوده در چرخه تولید رشد و رونق ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این کارخانه از سال 1388 آغاز شد اما در دوره تحریم ظالمانه روند کار متوقف شد، بیان کرد: برای تولید محصولات صادرات‎محور 50 درصد از ماشین‎آلات و تجهیزات کارخانه از کشورهای مطرح جهان وارد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان هم در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‎برداری رسیده است و برای قریب به 100 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

حسینقلی قوانلو با بیان اینکه این شرکت رونق کشت محصولات کشاورزی استان گلستان را در پی دارد، گفت: این کارخانه در استان گلستان از اهمیت به‎سزایی برخوردار است. وی بیان کرد: این کارخانه با نیم‎پز کردن محصولات کشاورزی اعم از لوبیا، سیب‎زمینی و ... موجب ماندگاری محصولات می‎شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به پروژه‎های بهره‎برداری شده در دهه مبارک فجر، یادآور شد: در ایام‎الله دهه فجر 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان در استان گلستان به بهره‎برداری رسیده است.

قوانلو اضافه کرد: افتتاح پروژه‎های دهه فجر در استان گلستان برای 526 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

وی از رتبه ششم استان گلستان در کشور از لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد و گفت: تاکنون 423 میلیارد تومان تسهیلات به 350 واحد صنعتی و تولیدی پرداخت شده است.

 

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

 

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

 

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

 

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

 

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

 

حضور معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کردکوی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 762
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1733

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5048
بازدید سال:5048
بازدید کل:1850090