عضویت    ورود
ورود به سایت
» » منصفانه نیست دستاوردهای ارزشمند دولت که متعلق به نظام است،نادیده گرفته شود.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کردکوی:

منصفانه نیست دستاوردهای ارزشمند دولت که متعلق به نظام است،نادیده گرفته شود.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
منصفانه نیست دستاوردهای ارزشمند دولت که متعلق به نظام است،نادیده گرفته شود.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، جمالی فرماندار کردکوی در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های استان؛ با بیان اینکه همه دولت ها متعلق به نظام اسلامی هستند، گفت: دستاورد دولت فقط متعلق به این دولت نیست بلکه دستاوردهای نظام اسلامی به شمار می رود و منصفانه نیست کا این دستاوردها ارزشمند، را نادیده بگیرند.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقدها باید دلسوزانه باشد، گفت: دولت یازدهم در شرایطی اداره کشور را به دست گرفت که ثبات اقتصادی بر آن حاکم نبود اما با تلاش مسئولان و حمایت های مردم توانست این ثبات را به بدنه اقتصادی کشور بازگرداند. کاهش نرخ تورم و عملیاتی کردن بسته های رونق تولید و خروج از رکود از اقدامات مثبت دولت در این بخش است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید دستاوردهای زیادی داشت که نتیجه آن در وضعیت امروز کشور و امیدی که در مردم ایجاد شده، قابل مشاهده است. دستاوردهای دولت فقط متعلق به این دولت نیست، بلکه جزو دستاوردهای نظام به شمار می رود.
فرماندار کردکوی تصریح کرد: کسی نباید دستاوردهای دولت را نادیده بگیرد و آن ها را تخریب کند، زیرا در این صورت دستاوردهای نظام را تخریب کرده و موجب ناامیدی مردم می شود.
وی به برخی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و با تأکید بر اینکه امروز دنیا حق برخورداری ملت ایران از دانش صلح آمیز هسته ای را به رسمیت می شناسد، گفت: امضاء برجام و اجرای آن، گشایش در تبادلات بانکی بین المللی، افزایش تولید نفت به بیش از ۴ میلیون بشکه در سال و صادرات حدود ۳ میلیون بشکه در روز ، استرداد حدود ۲۰ میلیارد دلار از مطالبات بلوکه شده کشور، رفع محدودیت فعالیت نفتکش ها و کشتی های باری و بیمه بین المللی و هم چنین افزایش تولید و صادرات محصولات دفاعی بخشی از دستاوردهای این دولت به شمار می رود.
 جمالی یکی از موفقیت های بزرگ دولت تدبیر و امید را افزایش تولید و برداشت از میدان مشترک گازی پارس جنوبی دانست و گفت: در تمام این سال ها، کشور قطر بیش از ایران از میدان گازی مشترک پارس جنوبی برداشت می کرد در حالیکه تولید ما نصف این میزان بود، اما در دولت یازدهم برای نخستین بار توانستیم از میادین مشترک گازی، بیش از کشور قطر برداشت کنیم که خود یک کار بزرگ و انقلابی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: رفع محدودیت های دارویی و تجهیزات پزشکی، رفع محدودیت ها و گشایش در صنعت هوایی از جمله دستاوردهای ارزشمند توافق برجام و توفیقات نظام جمهوری اسلامی در عرصه تعامل و سیاست بین المللی  است که به پشتوانه مردمی و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش تیم دیپلماسی دولت تدبیر و امید حاصل شده و مهر تاییدی بر حقانیت جمهوری اسلامی و موجب افزایش اقتدار نظام شده است.

 

منصفانه نیست دستاوردهای ارزشمند دولت که متعلق به نظام است،نادیده گرفته شود.

 

منصفانه نیست دستاوردهای ارزشمند دولت که متعلق به نظام است،نادیده گرفته شود.

 

منصفانه نیست دستاوردهای ارزشمند دولت که متعلق به نظام است،نادیده گرفته شود.

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 561
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1827

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 120
بازدید ماه:373
بازدید سال:9315
بازدید کل:1854357