عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حضور مردم در انتخابات، نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام است

مسوول کمیته مشارکت های مردمی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

حضور مردم در انتخابات، نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور مردم در انتخابات، نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام است

اورسجی با تأکید بر حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنان در پای صندوق های رأی گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی و تأمین کننده امنیت است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، فروغ اورسجی، مسوول کمیته مشارکت های مردمی این ستاد با تأکید براینکه جمهوری اسلامی، نظامی برخاسته از اراده و خواست مردم است، اظهار کرد: تمام تلاش مسوولان افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رأی و هم چنین انتخابی آگاهانه است.
وی با بیان اینکه در نظام اسلامی همیشه مردم حرف اول و آخر را زده اند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است. در شرایط حساس کنونی، حضور مردم در انتخابات می تواند امنیت کشور را نیز حفظ نماید.
مسوول کمیته مشارکت های مردمی ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه های حساس، وارد میدان شده و پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: ما نگران حضور و مشارکت مردم در انتخابات نیستیم زیرا این مردم نشان داده اند که به خوبی شرایط را درک کرده و وارد میدان می شوند. مسوولان باید تلاش کنند تا حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به انتخابی آگاهانه در پای صندوق های رأی شود.
وی با بیان اینکه کشور، شهر و یا روستاها ما بعضا به دلیل انتخاب اشتباه دچار خسارت و زیان شده اند، افزود: رأی ما می تواند سرنوشت و آینده جامعه ما رقم بزند.
اورسجی بیان کرد: مردم باید از نامزدهای انتخابات برنامه بخواهند و به وعده های تو خالی دل خوش نکنند.
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیردولتی نیز نقشی بی بدیل در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: تلاش ما این بوده تا از ظرفیت این بخش ها در راستای امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات بهره بگیریم. به همین منظوربرنامه های متعددی با حضور اقشار مختلف در سطح شهرستان از جمله هنرمندان، زنان، ورزشکاران، خانواده های شهدا و ایثارگران، روحانیون، اصناف، کشاورزان و ... برگزار شده است.
مسوول کمیته مشارکت های مردمی شهرستان برگزاری همایش حضور حداکثری ویژه بانوان ورزشکار، برگزاری همایش حضور حداکثری ویژه جامعه کارگری، همایش حضور حداکثری ویژه فعالان و کارکنان و زیرمجموعه بخش های فنی و حرفه ای، منابع طبیعی و جهادکشاورزی شهرستان، برگزاری ورک شاپ زنده نقاشی با موضوع خلیج فارس و محوریت مشارکت مردمی در انتخابات و ... از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 628
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1889

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:621
بازدید سال:9563
بازدید کل:1854605