عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اجرای 10 کیلومتر اسفالت مسیر درازنو(تا یزدان محله) در دولت تدبیر و امید, تحقق بخشی از مطالبات منطقه پس از سالها انتظار/ادامه مسیر تا رادکان در دستور کار

جمالی فرماندار کردکوی:

اجرای 10 کیلومتر اسفالت مسیر درازنو(تا یزدان محله) در دولت تدبیر و امید, تحقق بخشی از مطالبات منطقه پس از سالها انتظار/ادامه مسیر تا رادکان در دستور کار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی, صبح امروز جمالی فرماندار کردکوی و محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی از روند اجرایی عملیات اسفالت مسیر درازنو بازدید نموده و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفتند.
✔️ جمالی رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان طی این بازدید, در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما, با اشاره به ظرفیت و کارکرد اجرایی محور. "پارک جنگلی_ درازنو _ رادکان" , گفت; متاسفانه علیرغم اهمیت این مسیر و وجود شش روستای کوهستانی و مناطق گردشگری کم نظیر , سالهاست که این مطالبه زیرساختی منطقه ای معطل مانده بود.  الحمدا... مدیریت شهرستان در دولت تدبیر و امید, علیرغم محدودیت شدید اعتباری, با  پیش بینی اعتبار برای این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان, (طی سال 94 _ 600 میلیون, سال 95 _ 700 میلیون و سال 96 _ 1.6 میلیارد تومان) , بطور موکد و مستمر پیگیر اجرای ان بوده است.

✔️ فرماندار کردکوی افزود در برنامه ششم با تغییر عنوان پروژه,  "مسیر درازنو تا رادکان" نیز در موافقتنامه اعتباری اضافه شده است. که امیدوار است با نظر مساعد و همکاری خوب اداره کل راه و شهرسازی , ادامه مسیر نیز در چند فاز (تا سه راهی صدا و سیما,  تا سه راهی کنداب و تا رادکان) بزودی عملیاتی گردد.   بدین منظور از طریق اداره کل راه و شهرسازی پیگیریهایی از مدیریت سایر دستگاههای بهره بردار در منطقه درازنو,  در دست پیگیری است که الحمدا... موافقتهای اولیه اخذ شده است.

 ✔️ مهندس محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی نیز به هنگام بازدید عملیات اجرایی اسفالت مسیر , در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سیمای گلستان گفت: محور درازنو، به جهت حضور شهروندان در روستاهای بالا دست و تاسیسات مهم صدا و سیما و سایت هوا پیمایی و همچنین از نظر گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است که  با اجرایی شدن این طرح ، در شکوفایی اقتصادی منطقه تاثیر بسزایی دارد .
وی تصریح کرد اهمیت محور گردشگری شهرستان ایجاب میکند علاوه بر اعتبارات شهرستانی,  پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبارات لازم از منابع ملی و سایر منابع نیز جهت تکمیل پروژه اسفالت تا برج تاریخی رادکان به عمل اید.

✔️ لازم بذکر است در این بازدید که معاون فنی اجرایی اداره کل راه,  بخشدار مرکزی کردکوی,  رییس اداره راه و شهرسازی  شهرستان و کارشناسان فرمانداری نیز حضور داشتند , علاوه بر بازدید از روند اجرای اسفالت, بمنظور بررسی شرایط ادامه کار, از ادامه مسیر تا سه راهی صدا و سیما و سپس سه راهی کنداب هم بازدید بعمل امد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 991
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2099

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 175
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:789
بازدید سال:9731
بازدید کل:1854773