عضویت    ورود
ورود به سایت
» » راهیان نور یادآور دفاع مقدس, و صحنه های بروز ناب ترین فضایل ملی_اسلامی ملت بزرگ ایران

جمالی فرماندارکردکوی:

راهیان نور یادآور دفاع مقدس, و صحنه های بروز ناب ترین فضایل ملی_اسلامی ملت بزرگ ایران

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ جمالی فرماندار در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و ستاد راهیان نور ، در جمع مدیران ادارات شهرستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس پرافتخارترین دوره از زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است ،گفت:دوران دفاع مقدس،صحنه بروز و ظهور عصاره فضایل اخلاقی،ملی و اسلامی ملت بزرگ ایران بود. وی تصریح کرد؛ ما وظیفه داریم امروز هم میراثهایی مانند احساس مسئولیت اجتماعی ،ایثار و شجاعت که از فضایل ارزشی بود و نتایج افتخار آمیز آن امروز هم مایه مباهات است را در زندگی اجتماعی پیاده کنیم. وی اعزام جوانان به مناطق جنگی در قالب ستادهای راهیان نور را یکی از روشهای مهم یاداوری و ترویج ارزشهای دفاع مقدس دانست که ضرورت دارد در زندگی اجتماعی امروز نیز بسط و توسعه یابد. وی از اعضای ستاد خواست با نگاه تلفیقی سازمانی و اعتقادی و در حد توان ستاد را در اعزام همراهی کنند.
فرماندار کردکوی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ستاد خدمات سفر , با اشاره به اینکه در استانه فرارسیدن جشن ملی و باستانی نوروز هستیم، اظهار داشت : تشکیل ستاد خدمات سفر , علاوه بر وظیفه میزبانی ما, یکی از شیوه های مهم معرفی  نمادهای فرهنگی ؛ انگاره بومی و محلی و ظرفیتهای توریستی و گردشگریست .
وی تشکیل این ستاد را فرصتی مهم برای  معرفی مناسب جاذبه های گردشگری به مسافران و رونق اقتصاد گردشگری دانست و افزود؛ فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه صنعت توریسم یکی از بهترین و کم هزینه ترین روشهای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور است.
رییس ستاد خدمات سفر کردکوی از شهرداری کردکوی و دهیاران روستاها خواست با زیبا سازی خیابانها و معابر و رنگ آمیزی بلوارها و نصب بنر های مناسب این ایام اقدامات لازم به عمل آورند.
رئیس شورای ترافیک شهرستان همچنین به اداره راهداری و پایانه ها تاکید کرد نسبت به افزایش ضریب ایمنی راههای مواصلاتی شهرستان از طریق خط کشی، نصب علایم و چراغهای چشمک زن و..... اقدام و گزارشی از اقدامات خود را به ستاد ارسال نمایند. همچنین ادارات خدمات رسان نیز نسبت به تعیین لیست کشیک همکاران در ایام نوروز  اقدام نمایند.
فرماندارکردکوی در ادامه سخنانش به اداره صنعت ،معدن و تجارت تاکید کرد درموردکشیک خدماتی اصناف , کنترل قیمتها و عرضه مایحتاج و اقلام مورد نیاز  اقدامات لازم را بعمل آورد.
فرماندار در پایان سخنانش از همه اعضای ستاد خدمات سفر خواست ، ضمن بکار گیری تمامی امکانات و بضاعتهای موجود دستگاه مربوطه برای انجام برنامه ها و اهداف این ستاد، تاکید کرد برای اطلاع رسانی بموقع و مدیریت درست و بهنگام امور از رسانه های مختلف بویژه رسانه های مجازی استفاده نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 434
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2319

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5140
بازدید سال:5140
بازدید کل:1850182