عضویت    ورود
ورود به سایت
» » توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع )و ایجاد بخش اموزشی_درمانی کردکوی

باحضور دکترفاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین:

توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع )و ایجاد بخش اموزشی_درمانی کردکوی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ جمالی فرماندار کردکوی در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان که با حضور دکتر فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین ,شاعری امام جمعه و مدیریت شهرستانی بهداشت و درمان در دفتر فرماندار برگزار شد, گفت: با توجه به موقعیت ویژه کردکوی بلحاظ جغرافیایی و وجود ظرفیتهای بالقوه در بخشهای طبیعی و گردشگری و همچنین وجود بیمارستان امیرالمومنین و مرکز فوق تخصصی قلب , نیز مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مبنی بر طرح توریسم درمان برای کردکوی و نزدیکی به مرکز استان, شهرستان کردکوی می تواند به عنوان محور گردشگری سلامت و توریسم درمان و مرکز درمانی معین برای مرکز استان در نظر گرفته شود.
✔️ در ادامه این نشست که معاونان اموزشی و دارو و درمان و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی و حجه الاسلام شاعری امام جمعه شهر کردکوی نیز حضور داشتند, جمالی با اشاره به زیر ساختهای مناسب در بخش درمان بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین ع شهرستان کردکوی افزود: نظر به سابقه پیگیریهای متعدد در خصوص سالن امفی تیاتر و اموزشی شدن بیمارستان و رایزنی های انجام شده با چند نفر از خیرین سطح شهرستان و اعلام آمادگی آنان برای مشارکت در زمینه ساخت سالن امفی تئاتر و دیگر بخشهای مورد نیاز آن ، خواستار آموزشی شدن این بیمارستان و توسعه دانشکده ها و بخش اموزشی_ درمانی در شهرستان هستیمِ و انتظار می رود باتوجه به اهمیت خدمات تخصصی بخش قلب در سطح استانی , تقویت این مرکز و تامین و نوسازی تجهیزات در دستورکار جدی دانشگاه قرار گیرد.
✔️گفتنی است ؛ در این جلسه دکتر فاضل قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به اقدامات بسیار خوبی که در چند سال گذشته در دولت تدبیر امید و تحولات خوبی که در بخش سلامت و درمان  بویژه در بحث طرح تحول سلامت صورت گرفت اشاره کرد و افزود؛ در چهار سال گذشنه بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی در سطح استان افزایش داشتیم که کم نظیر است. وی تصریح کرد علیرغم تامین و توسعه امکانات و تجهیزات درمانی از جمله در بیمارستان امیرالمومنین ع کردکوی , در عین حال, بدلیل محدودیت های اعتباری , تا رسیدن به استانداردهای لازم فاصله داریم.وی تصریح کرد بیمارستان5 کردکوی بلحاظ شاخص های ارزیابی, از مراکز درمانی برجسته و موفق استان است که با توجه به وجود تنها مرکز دولتی فوق تخصصی قلب, ظرفیت درمانی ارزشمندی برای استان محسوب گردیده و سیاست دانشگاه نیز تقویت متناسب این مرکز می باشد.
✔️در ابتدای جلسه نیز مدیریت شهرستانی بهداشت و درمان  و معاونین دانشگاه به گزارش اخرین وضعیت اقدامات در بخش مربوطه از جمله امار فعالیتهای بخش قلب و برنامه های پیش رو پرداختند و در ادامه جلسه اعضای جلسه باتفاق, از ظرفیتهای توسعه مراکز اموزشی_درمانی از قبیل احداث دانشکده داروسازی و همچنین از بیمارستان امیرالمومنین ع و بخش بازتوانی قلب بازدید کردند.
✔️ لازم بذکر در این جلسه پس از گزارشات ارایه شده و بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل مختلف بهداشت و درمان شهرستان, از جمله ; نیازهای تجهیزاتی بیمارستان از قبیل سی تی اسکن, پمپ قلب جدید, اندوسکوپی و ... , کمبود پزشکان و کادر تخصصی و توسعه و تقویت بخش فوق تخصصی قلب و احداث سالن اموزشی امفی تئاتر و ظرفیت احداث دانشکده داروسازی و ... مقرر شد موارد درخواستی جهت بررسی کارشناسی و اقدام , پیگیری شود و براساس اولویتهای. شهرستان با نظر مساعد از سوی دانشگاه اقدام گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 466
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2400

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5139
بازدید سال:5139
بازدید کل:1850181