عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پيام تبريك فرمانداركردكوي به مناسبت هفته معلم


پيام تبريك فرمانداركردكوي به مناسبت هفته معلم

درسالي كه توسط مقام معظم رهبري, سال " اقتصاد و فرهنگ " با عزم ملي و مديريت جهادي, نامگذاري شده است,هفته ي معلم, فرصت ارزشمندي براي بيان نقش سرنوشت ساز اين قشر فرهيخته,در پيشرفت و توسعه همه جانبه ي كشور,بخصوص توسعه و تحول فرهنگي,از طريق آموزش – بعنوان بهترين راه گسترش و انتقال فرهنگ - است.وتحقق اين مهم نيز مستلزم ارج نهادن به مقام و منزلت معلم و جايگاه واقعي شغل معلمي مي باشد.

بسمه تعالي

معلم امانت داري است كه امانت او غير از همه امانت هاست, انسان امانت اوست . امام خميني (ره)

عرض سلام و احترام خدمت همه ملعمان و اساتيد ارجمند

تعليم و تعلم از شئون الهي است و خداوند اين موهبت را به پيامبران و اولياي پاك خويش ارزاني كرده است تا مسير هدايت و راه و رسم صحيح زندگي را به بشر بياموزند. چنين شد كه تعليم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرينش درآمد و درطول تاريخ بزرگ معلمان و آموزگاراني ظهور و بروز كرده اند كه مايه رستگاري و هدايت انسانها و جوامع خويش بوده اند. استاد شهيد مرتضي مطهري, يكي از تربيت يافتگان اين مكتب الهي است كه در اين مسير مقدس گام نهاده و در همين راه به كمال مطلوب رسيده است. و نامشان بر تارك زمان مي درخشد. شهيد مرتضي مطهري يكي از آن معلمان راستين است كه با نگاه جامع به همه معارف بشري نظرمي كند و تمامي تلاشهاي علمي و عملي را مقدمه اي برايرشد وتعالي انسان و كسب معرفت مي داند. مطهري بعنوان يك معلم واقعي، يك نوآور در صحنه دين و زندگي، مفسر انديشه علمي درهمه عرصه ها و يك كارآمد براي حفاظت انديشه هاي ديني و علمي بود. از اين رو, تكريم اين قشرو تشكر از زحمات آنان در روز معلم و به مناسبت سالروز شهادت اين عالم وارسته، در واقع زنده نگهداشتن ارزشهاي علم , دانشو معلم است .

درسالي كه توسط مقام معظم رهبري, سال " اقتصاد و فرهنگ " با عزم ملي و مديريت جهادي, نامگذاري شده است,هفته ي معلم, فرصت ارزشمندي براي بيان نقش سرنوشت ساز اين قشر فرهيخته,در پيشرفت و توسعه همه جانبه ي كشور,بخصوص توسعه و تحول فرهنگي,از طريق آموزش – بعنوان بهترين راه گسترش و انتقال فرهنگ - است.وتحقق اين مهم نيز مستلزم ارج نهادن به مقام و منزلت معلم و جايگاه واقعي شغل معلمي مي باشد. 

فلذا, بدينوسيله برخود فرض ميدانم بمنظور گراميداشت وارج نهادن به مقام شامخ معلم , از تلاش و زحمات ارزشمند همه معلمان دلسوز و متعهد و ساير متوليان امر آموزش, خصوصا فرهنگيان عزيز شهرستان كردكوي تقدير و تشكر نمايم .

 

 

 

                                                                                     مجتبي جمالي

                                                                                      سرپرست فرمانداري كردكوي


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1327
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5075
بازدید سال:5075
بازدید کل:1850117