عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اولين جلسه ستادمديريت مصرف انرژي شهرستان كردكوي


اولين جلسه ستادمديريت مصرف انرژي شهرستان كردكوي

اولين جلسه ستادمديريت مصرف انرژي شهرستان كردكوي

جلسه ستاد مديريت مصرف شهرستان كردكوي درسال 93 به منظور هم انديشي پيرامون اصلاح الگوي مصرف و فرهنگ صرفه جويي در بحث مديريت مصرف انرژي با حضورفرماندار رئيس ستاد و اعضاي ستاد در دفتر مديريت توزيع نيروي برق شهرستان كردكوي برگزار گرديد .

در ابتدا جلسه آقای عبداللهي فر مديريت توزيع برق شهرستان و دبير ستاد ضمن خوش آمد گويي به حاضرين ، درخصوص اقدامات انجام شده جهت گسترش فرهنگ مديريت مصرف برق در 6 ماهه دوم سال 92 و سه ماهه اول سال 93 گزارشاتي درخصوص شاخص هاي مديريت مصرف برق و جلب همكاري در بخش هاي مختلف ارائه نمود و از اعضاي جلسه با توجه به پتانسيل هاي موجود و مسئوليتشان درخواست همكاري نمودند .

در ادامه اعضای جلسه  به شرح فعاليتهاي دستگاه متبوع خود در اين رابطه پرداختند و نقطه نظرات و پيشنهادات خود را ارائه كردند .

 سپس آقای جمالي فرماندار و رئيس ستاد مديريت مصرف شهرستان درخصوص فرهنگ سازي و مديريت مصرف انرژي بیان نمود و افزود : مديريت مصرف پس از هدفمندي يك ضرورت است و بايد مصرف درست ، به اندازه و به موقع باشد كه اين امر نياز به آموزش و نشان دادن راه و روش صحيح راهكارهاي  مديريت مصرف
مي باشد.

وي در ادامه افزود : با توجه به فعاليتهاي زيادي كه درسال هاي گذشته در حوزه فعاليت شهرستاني در امر مديريت مصرف صورت گرفته ، باز هم بايستي با ادامه كارهاي قبلي و همفكري و مشاركت همگاني تاثير گذار باشيم تا به هدفمان كه همان اجراي صحيح در امر صرفه جويي مديريت مصرف در تمامي بخش هاي انرژی آب برق گاز مواد مصرفي و ..  مي باشد ، برسيم.

 ايشان در ادامه يادآور شدند همه مسئولين دستگاهها بايستي تحصيلگر باشند و اصلاح الگوي مصرف را از خود شروع كنند و با پرسنل زير مجموعه جلساتي را جهت راهكارهاي مديريت مصرف برگزار نمايند و همچنين دستگاههايي مانند آب برق گاز و نفت درخصوص فرهنگ سازي مديريت مصرف با هدف اطلاع رساني و آگاه سازي گسترده و فراگير با آموزش هاي مداوم دربين مردم از طريق صدا و سيما رسانه هاي جمعي ، سخنراني در مساجد اماكن عمومي توزيع بروشور و ... مطالب را براي آنها تشريح كنند و از مردم نيز درخواست همكاري نمايند تا در مصرف انرژي صرفه جويي كنند .

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1169
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 97

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 177
بازدید دیروز: 120
بازدید ماه:457
بازدید سال:9399
بازدید کل:1854441