عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بیانیه فرماندار کردکوی برای حضور مردم در انتخابات 7 اسفند، از همگان خواست، با امید به آینده ای روشن مشارکت گسترده ای را رقم بزنند.


بیانیه فرماندار کردکوی برای حضور مردم در انتخابات 7 اسفند، از همگان خواست، با امید به آینده ای روشن مشارکت گسترده ای را رقم بزنند.

بیانیه فرماندار کردکوی برای حضور مردم در انتخابات 7 اسفند، از همگان خواست، با امید به آینده ای روشن مشارکت گسترده ای را رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی فرماندار با توجه به در پیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از همه آحاد ملت و علاقه مندان به منافع ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص همشهریان عزیز کردکوی برای حضور در پای صندوق های رای در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛ در طول عمر با برکت نظام، مردم شریف ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی انقلاب و نظام بوده اند و با مشارکت گسترده در انتخابات اقتدار نظام و جلوه مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند و این بار هم با حضور خود در جهت تقویت اقتدار و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی گام برخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از این بیانیه از همه مردم، گروه ها، اقشار و جریانات سیاسی با دیدگاه ها و گرایش های مختلف که دل در گرو نظام و منافع ملی دارند، بویژه مردم شریف حوزه غرب گلستان و شهرستان کردکوی درخواست دعوت نمود تا با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه خود بار دیگر و عظمت ملت بزرگ ایران در منطقه و  جهان به نمایش بگذارند.

جمالی در ادامه با اشاره به آخرین انتخاباتی که برگزار شد با حضور حداکثری خود حماسه‌ای بزرگ خلق کردید و به " آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت در فرهنگ" رأی دادید و سالیان متمادی حق الهی خود در تعیین سرنوشت و دخالت در مقدرات اساسی مملکت را به رخ کشیده‌اید. اینک در آستانه بزنگاهی تاریخی و انتخابی دیگر ایستاده‌ایم و چشم امید سرنوشت و آینده کشور و فرزندان‌مان به همه ماست. این بار هم با رأی دادن و مشارکت حداکثری در انتخابات، اراده خود را به ادامه راهی که خود برگزیده‌ایم به نمایش بگذاریم.

وعده ما ۷ اسفند پای صندوق‌های رأی.

"همراه شوعزیز تنها نمان به درد؛ کاین درد مشترک؛ هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 682
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1085

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 52
بازدید ماه:8939
بازدید سال:8939
بازدید کل:1853981