عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توسعه صنعت توریسم در استان و کشور نیازمند فراهم سازی زیر ساختهای جذب گردشگری است

جمالی فرماندار و رییس ستاد خدمات سفرشهرستان:

توسعه صنعت توریسم در استان و کشور نیازمند فراهم سازی زیر ساختهای جذب گردشگری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی : صبح امروز در دومین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان مجتبی جمالی فرماندار با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه صنعت توریسم در اقتصاد جهان و ایران گفت: توسعه صنعت گردشگری به عنوان یک هدف در توسعه اقتصادی کشور مستلزم فراهم سازی زیرساختهای لازم در جذب گردشگر است .

فرماندار کردکوی با اشاره به ظرفیتهای بسیار مناسب برای جذب گردشگر در سطح شهرستان کردکوی چه به لحاظ مناظر بسیار زیبای طبیعی و به لحاظ اثار تاریخی و فرهنگی گفت : توسعه راههای مواصلاتی در سطح شهرستان ، حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در امر گردشگری در کنار حمایت و استفاده از سازمانهای مردم نهاد می تواند ما را در فراهم سازی بسترهای توسعه صنعت توریسم در شهرستان یاری رساند.

فرماندارکردکوی با اشاره به برخی از توانمندی های شهرستان در این بخش اظهار امیدواری کرد همه دستگاههای درگیر در این بخش از جمله شهرداری شهرکردکوی ، شبکه بهداشت ،اداره گردشگری و آموزش و پرورش با یک کار کارشناسی و با برنامه ریزی مناسب براساس اهداف کوتاه مدت و میان مدت تعیین شده در سطح شهرستان؛ ضمن ساماندهی ظرفیتهای موجود بسترهای جذب گردشگر در کردکوی را فراهم نمایند .

در ادامه این جلسه منوچهری مدیر گردشگری شهرستان نیز با اشاره به ظرفیتهائ استعدادهای بسیار مناسب جذب گردشگری به برخی از مسائل و مشکلات موجود در نقاط و امکان توریستی اشاره کرد و خواستار همکاری و همراهی همه اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر برای برون رفت از آن شد .

گفتنی است ؛این ستاد تعداد 5 مدرسه در سطح شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و اسکان انان در نظر گرفته است که تا کنون 150خانوار و800نفر از خدمات آن استفاده کرده اند .

 

 

 

 

 

 

 

 

توسعه صنعت توریسم در استان و کشور نیازمند فراهم سازی زیر ساختهای جذب گردشگری است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 585
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1399

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:666
بازدید سال:9608
بازدید کل:1854650