عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ویژه چگونگی رسیدگی به روستاهای سیلزده و اسیب دیدگان سیل روزهای اخیرتشکیل شد.

با حضور مدیران استانی و شهرستانی

جلسه ویژه چگونگی رسیدگی به روستاهای سیلزده و اسیب دیدگان سیل روزهای اخیرتشکیل شد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ جلسه ویژه ی چگونگی رسیدگی به اسیب دیدگان سیل اخیر شهرستان به ریاست مجتبی جمالی فرماندار، مهندس مقدم مدیر کل بحران استان،معاون اداره کل کمیته امداد،معاون مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون جمعیت هلال احمر استان و جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران کردکوی در دفتر کار فرمانداراین شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار با اشاره به گستردگی سیل اخیر و خسارتهای سنگین ان در بخشهای مختلف خواستار همدلی ، همفکری و همکاری همه دست اندرکاران در مدیریت بحران استان و شهرستان برای ارسال سریع کمک های ضروری و کاهش الام خانواده های سیلزده شدند. وی با اشاره به وظایف خطیر ادارات ذیربط در حادثه اخیر از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست با هماهنگی بخشدار وکمک و همراهی دهیاران نسبت به بررسی و ارائه گزارش وبراورد دقیق امار خسارتهای وارده در بخش مسکن روستاییان از جمله روستاهای دنگلان ، نامن، ایلوارو.... اقدام و در اسرع وقت به فرمانداری ارسال نماید.

فرماندار کردکوی همچنین از کمیته امداد خواست نسبت به حمایت از افراد اسیب دیده تحت پوشش به اشکال مختلف و با توجه به نیازمندیهای انان اقدام نماید.

جمالی با اشاره به خسارات کلی و جزئی به برخی از منازل مسکونی در روستاهای یاد شده خواستار ارائه راهکارهای مناسب مدیران استانی در جهت حمایت و مساعدت به اقشار اسیب دیده از این سیل به صورت کمک های بلا عوض و یا تسهیلات کم بهره شدند و ازبنیاد مسکن خواست نسبت به شناسایی اسیب دیدگان و اعلام ان به فرمانداری اقدام نماید. فرماندار کردکوی با اشاره به حضور موثر نیروهای امدادی در اولین ساعات بروز حادثه گفت:جمعیت هلال احمر شهرستان نیز همچنان نسبت به مساعدت و ارسال کالاها و اقلام مورد نیاز صدمه دیده گان سیل اقدام و در این مورد نسبت به تامین اقلام خوراکی با تنوع بیشتری اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 773
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1485

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 379
بازدید دیروز: 334
بازدید ماه:993
بازدید سال:9935
بازدید کل:1854977