عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » الياسي امنيت را مولفه اصلي سفر دانسته و بر مراقبت و تامين آن برهمگان تاكيد داشتند


الياسي امنيت را مولفه اصلي سفر دانسته و بر مراقبت و تامين آن برهمگان تاكيد داشتند

الياسي فرمانداركردكوي همچنين امنيت را مولفه اصلي سفر دانسته و بر مراقبت و تامين آن تاكيد داشتند . ايشان با اشاره به نقش كليدي شهردار و شهرداري در ميزباني از مسافرين به سه نقطه جغرافيايي اين شهر پارك جنگلي امام رضا (ع)، مسجد بين راهي حضرت امام (ره) و پارك شهر را از نقاط با اهميت دانستند كه شهرداري بايد با جديت در رفع نواقص آن بكوشد.

اولين جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر(ايام نوروز) كه با حضور فرماندار و روساي ادارات اين ستاد در فرمانداري كردكوي برگزارشد آقاي الياسي ، با تشكر از فعاليتها و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه هاي اجرايي عضو ستاد در ايام و دوره هاي گذشته به جهت كسب رتبه هاي اول در تسهيلات سفر و مناسبتهاي ديگر، موضوع ستاد را از دو منظر تكليف ديني، شرعي و تكليف اداري مورد اهميت دانستند و با اشاره به تاكيد استاندار محترم افزودند:
 تكريم مسافر و دادن حق به وي از ويزگيهاي اعتقادي ماست و همچنين در ماندگاري مسافر در استان و شهرستان بسيار موثر خواهد بود
الياسي فرمانداركردكوي همچنين امنيت را مولفه اصلي سفر دانسته و بر مراقبت و تامين آن تاكيد داشتند . ايشان با اشاره به نقش كليدي شهردار و شهرداري در ميزباني از مسافرين به سه نقطه جغرافيايي اين شهر پارك جنگلي امام رضا (ع)، مسجد بين راهي حضرت امام (ره) و پارك شهر را از نقاط با اهميت دانستند كه شهرداري بايد با جديت در رفع نواقص آن بكوشد .
 وي افزود: همچنين دستگاه هاي خدمات رسان (آب ، برق، گاز و تلفن) اورژانس ، هلال احمر و ... آمادگي كامل براي ميزباني شايسته داشته باشند.
          آقاي برهاني رييس اداره  ميراث فرهنگي وگردشگري و دبيرستاد هماهنگي خدمات سفرشهرستان به ضرورت آمادگي بيشتر از سالهاي قبل شهرستان به منظور تامين رضايت ميهمانان نوروزي اشاره كرده و ي با اشاره به  تنظيف شهري، ايجاد پاسگاه انتظامي در مسجد امام خميني،بهبود وضعيت بهداشتي پارك امام رضا (ع)،تسريع در راه اندازي كمپ النگ، اتصال مهمانسراهاي ادارات به ستاد اسكان،بهبود شرايط آبرساني مسجد امام خميني،آماده باش سالنهاي تربيت بدني براي شرايط اضطرار،حضور قوي كشيكهاي صنوف در محور بلوار امام رضا(ع) و خيابان جنگل،ارسال منظم عملكرد دستگاهها به دبيرخانه،و ممنوعيت حفاريهاي درون شهري از جمله مواردي بود كه دبير جلسه خواستار بهبود شرايط آنها نسبت به سال قبل اعلام نمود. در پايان هر يك از اعضاي ستاد از آمادگي ها و برنامه هاي  ادارات خود در ايام نوروز را بيان نمودند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 971
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 33

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5052
بازدید سال:5052
بازدید کل:1850094