عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جمالی: کتاب منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

به مناسبت هفته کتابخوانی:

جمالی: کتاب منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

جمالی: کتاب  منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، در اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، مجتبی جمالی فرماندار در جمع کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان با اشاره به اهمیت و نقش کتاب در فرهنگ غنی ایرانیان گفت: کتاب بهترین منبع برای دانستن و توانستن افراد جامعه است.

فرماندار کردکوی در ادامه به بیان اینکه ریشه بسیاری از عقب ماندگی های جوامع ناشی از ندانستن است اظهار داشت: میزان کتاب و مطالعه ان در هر کشور یکی از مهترین مولفه ی توسعه یافتگی جوامع محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه شهرستان کردکوی در مقایسه با سایر شهرستان های  استان یک جامعه فرهنگی است؛ اظهار امیدواری کرد : مسئولان کتابخانه ها و کتابداران با افزایش فعالیت های خود، تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان را به کتابخانه ها جذب نمایند.

گفتنی است در آغاز این جلسه آقای سلیمی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره مربوطه به بیان برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 45 برنامه در این هفته در دستور کار ستاد قرار دارد. وی افزود: اهدای کتاب رایگان به رهگذران در میدان انقلاب، برگزاری نشست با کتابخوانان نوجوان و کودک، اهدای کتاب به بیماران به ویژه به کودکان در بیمارستان امیرالمومنین شهرستان از مهمترین برنامه های این ستاد در این هفته است.

همچنین مسئول کمیته کتابخانه های عمومی استان از آمادگی این کمیته در واگذاری کتاب و کتابدار به روستاها براساس شرایط خاص خبر داد و اظهار امیدواری کرد فرماندار شهرستان خواستار همکاری و ایجاد هماهنگی های لازم جهت اجرایی شدن این طرح در روستاهای شهرستان شد.

شایان ذکر است شهرستان کردکوی دارای 5 کتابخانه ی عمومی با 21 هزار جلد کتاب و قریب به هزار و دویست عضو فعال می باشد. همچنین شهرستان کردکوی در استان دارای تنها بوستان کتاب کودک و نوجوان است.

جمالی: کتاب  منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

 

جمالی: کتاب  منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

 

جمالی: کتاب  منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

 

جمالی: کتاب  منابع خوبی برای دانستن و توانستن افراد جامعه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 792
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 813

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5091
بازدید سال:5091
بازدید کل:1850133