عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رشد ۳ برابری ثبت‌نام داوطلبان مجلس در غرب گلستان/۱۸۰ هزار نفر در غرب گلستان واجد شرایط رأی دادن

مهدی بیدلی دبیر ستاد انتخابات شهرستان بیان کرد:

رشد ۳ برابری ثبت‌نام داوطلبان مجلس در غرب گلستان/۱۸۰ هزار نفر در غرب گلستان واجد شرایط رأی دادن

رشد ۳ برابری ثبت‌نام داوطلبان مجلس در غرب گلستان/۱۸۰ هزار نفر در غرب گلستان واجد شرایط رأی دادن

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی و به نقل از سایت کاردمله، مهدی بیدلی دبیر ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه کردکوی در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب گلستان که در فرمانداری کردکوی برگزار شد، با بیان اینکه ستاد انتخابات با برگزاری جلسات متعدد کار خود را شروع کرد، گفت: ثبت‌نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و ثبت نام از 45 نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی غرب گلستان به مدت یک هفته همزمان با سایر شهرها ادامه داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع 45 نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتی غرب گلستان همگی مرد می باشند، یادآور شد: از این تعداد 9 داوطلب دارای مدرک دکترا، 33 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و 3 نفر دیگر نیز دارای مدرک لیسانس است که به بعلت ایثارگری یک مقطع بالاتر محاسبه می شود و در این بین دو نفر روحانی نیز ثبت نام کردند.

 دبیر ستاد انتخابات شهرستان کردکوی در ادامه با اشاره به اینکه کم‌‌سن‌ترین کاندیدا 33 ساله و مسن‌ترین کاندیدا هم 60 ساله است، میانگین سنی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان را 46 سال عنوان کرد و گفت: 17 نامزد از کردکوی، 17 نامزد از بندرترکمن و گمیشان و 11 نامزد نیز از شهرستان بندرگز، 45 داوطلب ثبت نام شده در دهمین دوره انتخابات حوزه انتخاباتی غرب استان را تشکیل می دهند.

 بیدلی همچنین از رشد 3 برابری ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از میان داوطلبان پس از احراز صلاحیت یک نفر با رأی مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شود.

 کارشناس انتخابات شهرستان کردکوی با اشاره به تعامل و تبادل نظر بین اعضای ستاد و مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان خاطرنشان کرد: تعامل، همفکری و همدلی بین مسئولان اجرایی و ناظران برگزاری انتخابات، نقش مهمی در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی دارد.

 وی به اقدامات انجام شده توسط ستاد انتخابات شهرستان کردکوی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات منظم ستاد با حضور اعضای هیات نظارت، بازدید و بررسی از شعب اخذ رای به منظور رفع مشکلات احتمالی از جمله این اقدامات می باشد.

  وی در ادامه متذکر شد: حوزه انتخاباتی غرب استان گلستان، بنا بر سرشماری سال 1390 دارای جمعیتی بالغ بر 260 هزار نفر است که از این تعداد 180 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

 دبیر ستاد انتخابات کردکوی در ادامه با توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نسبت به احاطه به قوانین حقوقی و مطبوعاتی، گفت: مطمئن باشید از الان افرادی که در بحث انتخابات ذی نفع اند، به طرق مختلف سعی می کنند به شما نزدیک شوند، بنابراین شما به عنوان اصحاب رسانه باید با توجه به موقعیت و در نظر گرفتن مخاطب، آن قدر زیرکانه کار کنید که افراد نتوانند از شما بهره برداری خاصی کنند.

 مهدی بیدلی در خاتمه با اعلام آمادگی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند، ابراز امیدواری کرد، انشاءا… انتخابات سالمی برگزار می شود و مردم با مشارکت حداکثری نماینده اصلح خود را انتخاب خواهند کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 945
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 905

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 115
بازدید ماه:5072
بازدید سال:5072
بازدید کل:1850114