از بیش از ۲۷۰۰ هکتار مزارع کلزا حدود چهارهزار تن کلزا خریداری شد و پیش بینی می شود از مجموع ۱۲۰۰ هکتار از زمینهای تحت کشت محصول گندم شهرستان ۴۰ تا ۵۰ هزار تن گندم برداشت شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی، شهربانو برهانی در نخستین نشست هماهنگی برداشت محصولات پائیزه با اشاره به خبر فوق گفت: برداشت به هنگام محصولات کشاورزی نیازمند همراهی و همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی بویژه ادارات مربوطه می باشد.فرماندار کردکوی توزیع به هنگام سوخت و افزایش سهمیه سوخت کشاورزان موقع برداشت را مهم ارزیابی کردند و افزودند ؛در این ایام ضرورت دارد همه دستگاهها بویژه آتشنشانان در شهر و روستاها ،شهرداری و بخشداری و دهیاران در آماده باشی کامل باشند و همه امور مربوط به برداشت محصولات پائیزه را از نزدیک رصد نمایند. رئیس شورای کشاورزی در پایان از اداره صمت خواست نرخ کرایه کمباین و کامیون ها نظارت کامل داشته باشند و با هماهنگی کامل با تعزیرات با متخلفان برابر مقررات برخورد شود.






