به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی، صبح امروز جامی مدیرکل تعاون روستایی استان با حضور در دفتر کار فرماندار شهرستان ،مرتضی ملک احمدی را بعنوان مدیر جدید آن اداره در شهرستان، به شهربانو برهانی فرماندار کردکوی معرفی کردند.
در این نشست گرم و صمیمی شهربانو برهانی به نقش و اهمیت تعاونی ها بویژه تعاونی روستایی در رونق کشاورزی،دامداری و باغداری شهرستان گفت: انتظار داریم مدیر این دستگاه مهم با هماهنگی و همکاری با مجموعه مدیریت شهرستان در انجام وظایف محوله و سیاستهای مدیریت شهرستان پیروز و سربلند باشند. همچنین برهانی از زحمات و تلاشهای دلسوزانه جناب آقای عباسی مدیریت قبلی تعاون روستایی شهرستان نیز قدردانی کردند.




