عضویت    ورود
ورود به سایت
» » آغاز بهره برداری از 47 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در کردکوی

در هفته گرامیداشت دولت:

آغاز بهره برداری از 47 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در کردکوی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی : صبح امروز با حضور ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری گلستان ،مجتبی جمالی فرماندار، طبرسا مدیرکل امورمالیاتی ، حجه الاسلام شاعری امام جمعه شهر کردکوی ، بخشدار مرکزی ،شهردار شهر کردکوی، اعضای شورای اداری شهرستان و اقشار مختلف مردم مراسم افتتاح و کلنگ زنی  48 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزاایی در شهرستان با اعتباری  با لغ بر 260میلیارد ریال برگزار گرید.

در این مراسم فرماندار کردکوی ضمن تبریک هفته دولت به همه خادمان ملت با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان گفت : در هفته گرامیداشت دولت 48پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزاایی در شهرستان با اعتباری  با لغ بر 260میلیارد ریال و اشتغالزایی 92 نفر به بهره برداری می رسد.

وی اجرای طرح هادی در 6 روستای بزرگ سطح شهرستان ، 2 واحد تولید مرغ گوشتی ، کارخانه های تولیدی ظروف یکبار مصرف، تولید روغن موتور و تولیدی لنت ترمز روکش اسفالت، و چند طرح ابخیز داری و.... از مهمترین پروژه های شهرستان است که در هفته گرامیداشت دولت به مرحله تولید و بهره برداری می رسد.

درادامه محمود ربیعی معاون استاندار گلستان نیز با اشاره به خدمات دولت در 3سال گذشته گفت :وضعیت اقتصادی ،سیاسی کشور به هنگام روی کار امدن دولت یازدهم چندان مطلوب نبود. وی اظهار داشت؛ تحریم های ظالمانه و کمر شکن استکبار جهانی بر علیه مردم ایران ، کاهش شدید بهای نفت و تولیدات نفتی، رشد اقتصادی منفی 6%  و تورم 44% و رکود شدید در اقتصاد کشور از جمله مسائلی مهمی بود که دولت روحانی به هنگام تحویل دولت با آن مواجه گردید.

معاون استاندار با اشاره به برخی از نتایج تدابیر ، سیاستها و برنامه های اجرا شده در دولت روحانی گفت : با حمایت و پشتیبانی مقام رهبری در مورد انرژی هسته ای کسب توافقات  و اجرایی شدن برجام تا حدود زیادی تحریم های ظالمانه برداشته شد ، تولیدات نفتی از 1/1 میلیون بشکه درروز به 2/5 میلیون بشکه در روز افزایش یافت ، تورم اقتصادی از 44درصد به زیر 10درصد رسید که در طول 50سال گذشته بی سابقه است ، اجرای طرح تحول سلامت در جهت حمایت از طبقات محروم از جمله دستاوردهای مهم دولت روحانی در این مدت بوده است .

ربیعی در پایان افزود : با توجه به خدمات ارزنده که دولت یازدهم در جهت خدمت به نظام اسلامی و مردم نموده است با این وجود خود را وامدار مردم می دانیم و معتقدیم شان و منزلت مردم بیش از اینهاست و اظهار امیدواری کرد اعتماد متقابل حاکمیت و دولت با ملت به توسعه پایدار و افزایش سطح رفاه و آسایش ملی منجر گردد.

همچنین حجه الاسلام شاعری امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به جایگاه بلند مردم در نظام اسلامی گفت : خدمت به مردم جوهره و فلسفه وجودی نظام اسلامی است و پذیرش مسئولیت در دستگاههای اجرایی باید امانتی باشد در جهت خدمت به مردم ایران .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آغاز بهره برداری از 47 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در کردکوی

 

 

 

آغاز بهره برداری از 47 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در کردکوی

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 787
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1451

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1427
بازدید سال:10369
بازدید کل:1855411