عضویت    ورود
ورود به سایت
» » همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان برگزارشد

شرکت مشاورجوان فرماندارکردکوی و اعضای اتاق فکر این حوزه :

همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان برگزارشد

همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان، در تاریخ 16/10/94 در نشستی سه ساعته در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، با حضور استاندار گلستان، معاونان استاندار، مدیران ادارات کل، فرمانداران و شماری زیادی از جوانان گلستانی برگزار شد.

 در این همایش بنیامین ذکریایی مشاور جوان فرماندارکردکوی  و تعدادی از اعضای حوزه مشاور جوان این فرمانداری در این نشست 3ساعته از کردکوی  حضور یافتند.

در این همایش استاندار گلستان، دکتر حسن صادقلو بیان داشت: همه مسئولان باید با توجه به صحبت های جوانان، از ظرفیت آنان در مسیر رشد و توسعه استان استفاده کنند. وی با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری در خصوص جوانان، گفت:ایشان ثروت واقعی یک کشور را نیروی انسانی به ویژه جوانان هوشمند می دانند که باید از نسل جوان در توسعه کشور و استان استفاده بهینه شود.

وی افزود: نباید نگاه مقطعی و فرصت طلبانه به نسل جوان داشت زیرا نسل جوان در دوران دفاع مقدس کشور کارآیی خود را به خوبی نشان داد و کشور را در دنیا سربلند کرد.

 در این همایش علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان نیز هدف از برگزاری همایش تخصصی توسعه استان بر پایه ایده های جوانان را با هدف توجه مدیران دستگاه در مسیر توسعه استان به استفاده از جوانان و فراهم سازی شرایط برای مشارکت آنان و فراگیر شدن گفتمان توسعه استان برشمرد.

وی به مدیران گلستان توصیه کرد: به مدیرسازی برای فردای دستگاه، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم در بهبود شاخص ها و ایجاد اشتغال در استان بیش از گذشته توجه کنند.

به گفته وی اکنون در استان گلستان 70 نفر به عنوان مشاور جوان مدیران کل ادارات و 230 نفر به عنوان مشاور جوان در حوزه شهرستانی استان فعالیت دارند.

همچنین در این نشست مقاله گذر کشاورزی استان از سنتی به صنعتی از سوی محمد اعتراف، مقاله گلستان،گردشگری و توسعه از سوی محسن نصیری، مقاله توسعه منابع انسانی؛ مصدر و مقصد توسعه پایدار استان از سوی میثم نجاران و مقاله توسعه استان در محور صنعت، معدن و تجارت از سوی راضیه قبادی ارائه شد.

همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان برگزارشد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1567
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 933

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 325
بازدید دیروز: 476
بازدید ماه:1415
بازدید سال:10357
بازدید کل:1855399