عضویت    ورود
ورود به سایت
» » همایش عفاف و حجاب با حضور فرمانداری کردکوی برگزار گردید.


همایش عفاف و حجاب با حضور فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش عفاف و حجاب با حضور فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، صبح امروز با حضور مجتبی جمالی فرماندارو رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان " همایش عفاف و حجاب "برگزار شد.

این همایش که به همت آموزش پرورش کردکوی در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی برگزار شد؛ فرماندار کردکوی با اشاره به نقش و جایگاه زن در نظام خانوادگی فرهنگ غنی ایران اسلامی گفت: محور حرکت در جامعه خانواده است و زن در کانون این واحد مهم اجتماعی قرار دارد. وی افزود: اهمیت زن زمانی آشکار می شود که بدانیم جامعه سالم در گرو خانواده سالم است سازنده  و اصلی خانواده سالم کسی نیست جز زن.

فرماندار کردکوی نقش زن در حریم ها و ارزش های حاکم بر آن جامعه  نیز موثر دانست افزود: خوشبختانه در دهه های اخیر به ویژه در دوره پس از پیروزی انقلاب ، زن علاوه بر خانواده در دیگر عرصه های اجتماعی و فرهنگی نیز نقش فعالتری داشته است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کردکوی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم پیش روی گفت: یکی از مهمترین عرصه های اجتماعی و سیاسی در نظام اسلامی که نیازمند حضور موثر مردم بویژه بانوان است موضوع انتخابات است.

فرماندار کردکوی نقش بانوان در این مهمترین ماراتن سیاسی و اجتماعی را موثر و تعیین کننده دانست و اظهار داشت: جایگاه بلند زنان در اجتماع ایران اسلامی ایجاب می کند درفراهم سازی زمینه های اعتماد سازی اجتماعی ، نقش برجسته تری را ایفا کنند و بدینوسیله زمینه های حضور موثر و آگاهانه مردم را در انتخابات فراهم کنند.

و در پایان سخنانش به فعالیتهای برجسته جامعه زنان شهرستان اشاره کرد افزود: بدون تردید بانوان نوجوان و جوان این شهرستان در اکثر عرصه ها و فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سطح استان بی نظیرند و اظهار امیدواری کرد: این ظرفیت عظیم در حضور آگاهانه مردم و انتخاب افراد توانمند تعیین کننده باشد.

 

همایش عفاف و حجاب با حضور فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

 

همایش عفاف و حجاب با حضور فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

 

همایش عفاف و حجاب با حضور فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1411
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 934

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 514
بازدید ماه:4250
بازدید سال:13192
بازدید کل:1858234