عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان با فرماندار

به مناسبت هفته تامین اجتماعی:

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان با فرماندار

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان  با فرماندار

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، ظهر امروز و به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مدیران تامین اجتماعی شهرستان با مجتبی جمالی فرماندار در دفتر کارش دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار عرب رئیس اداره تامین اجتماعی، دکتر میرمجیدی مدیر درمانگاه تامین اجتماعی، نژاد حسینی رئیس بانک رفاه شعبه تامین اجتماعی کردکوی و عرب مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی حضور داشتند و هر یک گزارشی از روند اقدامات خود پرداختند.

در این دیدار جمالی ضمن اشاره به اهمیت حوزه فراگیر تامین اجتماعی بعنوان یکی از ارسالت های اصلی دولت ها و حاکمیت ها، عملکرد و فعالیت های این بخش را بسیار با اهمیت، ضروری و تاثیرگذار دانست و ارائه خدمت به قشر تحت پوشش تامین اجتماعی که عموما از کارگران عزیر و تلاشگران واقعی عرصه فعالیت های اقتصادی و تولیدی می باشند را افتخاری برای مدیران این مجموعه برشمرد.

فرماندار کردکوی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم رعایت مقررات در انجام امور، اهتمام به نیازهای مردم و توجه به فلسفه صدور قانون برای گشایش امور مردم و ضرورت تعبیر و تفسیر قانون به نفع مردم اشاره کرد و افزود: اگر رفاه و تامین اجتماعی را بعنوان یکی از وظایف اساسی دولت ها و حاکمیت ها در نظر بگیریم؛ مردم محوری در انجام فعالیت ها توجه بالاتری خواهد داشت.

مجتبی جمالی با تبریک این هفته و مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد تأمین اجتماعی شعبه کردکوی، خاطر نشان کرد حضور کارکنان و مسئولینی دلسوز و متعهد در حوزه خدمتگزاری موجب دلگرمی و رضایت مردم خواهد بود. جمالی حل مشکلات مردم را وظیفه مهم هر دستگاه دولتی و عمومی دانست و گفت: از آنجا که تامین اجتماعی به بیش از نیمی از مردم استان خدمت رسانی می کند و با انبوه مراجعه کننده چه در بخش درمان چه در بخش بیمه روبرو است لذا باید همواره براحترام  و تکریم مردم و حل مشکل آنها سعی و تاکید کرد.

عرب رئیس تامین اجتماعی شهرستان در این دیدار با اشاره به اینکه پاسخگوئی به مخاطبین سرلوحه کار تأمین اجتماعی است اذعان داشت در جهت تسهیل و روانسازی امور گامهای موثری برداشته شده است و تصریح کرد: توسعه خدمات الکترونیکی،‌ و نیز تغییر در جهت تسهیل تداوم بیمه پردازی بیمه شدگان خاص شامل قالیبافان،‌ کارگران ساختمانی، اختیاری و مشاغل آزاد از جمله این اقدامات است.

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان  با فرماندار

 

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان  با فرماندار

 

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان  با فرماندار

 

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان  با فرماندار

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 655
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1373

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 318
بازدید دیروز: 476
بازدید ماه:1408
بازدید سال:10350
بازدید کل:1855392