عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » "بزرگراه سبز" کردکوی_گرگان زمینه ساز ارتقا ظرفیت گردشگری ، اقتصادی و محیط زیستی منطقه

جمالی فرماندار کردکوی ؛

"بزرگراه سبز" کردکوی_گرگان زمینه ساز ارتقا ظرفیت گردشگری ، اقتصادی و محیط زیستی منطقه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛در راستای اجرایی کردن طرح ویژه  "بزرگراه سبز"  کردکوی _گرگان از طریق اتصال شهر کردکوی به نوار سبز بزرگراهی (سه راه یساقی_گرگان) ، اولین جلسه کمیته ویژه  با حضور روسای ادارات اصلی متولی ، شامل منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل باحضور  بخشدار مرکزی و معاون فرماندار ، در دفتر جمالی فرماندار برگزار گردید .
فرماندار کردکوی در توضیح جلسه گفت : بر اساس این طرح مقرر کردید با محوریت اداره منابع طبیعی و همکاری و مشارکت همه ادارات و نهادهای شهرستانی بویژه راهداری و حمل و نقل ،جهاد کشاورزی ، بخشداری و .... در اسفند سالجاری ، همزمان با ایام درختکاری و با همکاری و مشارکت ادارات و عمومی ، سازمانهای غیردولتی ، کشاورزان و مالکین اراضی حاشیه بزرگراه و عموم علاقمندان به محیط زیست و فضای سبز،  نسبت به کاشت نهال در طرفین بزرگراه ، حدفاصل شهر کردکوی تا سه راه یساقی اقدام و نوار سبز بزرگراه کردکوی گرگان تکمیل گردد.
جمالی،  اجرا و تحقق این طرح را از جهات مختلف؛ از جمله اکوسیستم و فضای سبز ، جاذبه های گردشگری و ارزش افرینی اقتصادی برای شهرستان و استان مهم و تاثیر گذار برشمرد و اظهار امیدواری کرد با همراهی و مشارکت مستمر شهروندان محترم و فهیم شهرستان کردکوی شاهد به ثمر نشستن طرح باشیم.
فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه در این طرح، کاشت نهال متناسب و هماهنگ و نگهداری ان تا سه سال توسط اداره منابع طبیعی پیش یینی شده است تاکید کرد اجرای مطلوب ان قطعا با همکاری و مشارکت همه ادارات مرتبط و بویژه بسیج ظرفیتهای مردمی و داوطلبانه قابل تحقق و تکمیل خواهد شد . که در همین راستا درادامه، جلسات و نشستهایی با سازمانهای غیردولتی و سایر علاقمندان برگزار خواهد شد .

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 519
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1729

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1432
بازدید سال:10374
بازدید کل:1855416