عضویت    ورود
ورود به سایت
» » در جای جای توسعه هر کشوری رد پایی از رسانه دیده می شود

مجتبی جمالی فرماندار کردکوی:

در جای جای توسعه هر کشوری رد پایی از رسانه دیده می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ مجتبی جمالی درنشست صمیمی خبرنگاران با اشاره به  اینکه در جای جای توسعه هر کشوری رد پایی از رسانه ها دیده می شودگفت:امروز  رویکر حرفه ای رسانه ها ایجاب می کند که بدنبال حل مسائل شهرستان و توسعه آن باشند.
فرماندارکردکوی با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: در دولت تدبیر و امید با وجود قرار داشتن در تنگناهای مالی و محدودیت در تخصیص اعتبار و بودجه، خدمات ارزشمندی در شهرستان کردکوی انجام شده که نتیجه آن فراهم شدن زیرساخت های لازم  در بخش های گوناگون توسعه شهرستان است.  وی درادامه تکمیل جاده های قابل دسترسی روستاهای کردکوی را یکی از برنامه های اصلی مدیران شهرستان دانست و گفت: با وجود گذشت نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز برخی روستاهای شهرستان جاده قابل دسترسی مناسبی ندارند که تلاش برای فراهم کردن این خدمت مورد نیاز مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.
جمالی افزود: با توجه فراوان دولت به این رویکرد مهم از 2 ماه قبل تاکنون اجرای طرح هادی در6 روستای کردکوی با مشارکت روستاییان آغاز شده که تکمیل آن می تواند علاوه بر جلب رضایت مردمی، آمد و شد به این روستاها در همه فصول سال با کمترین مشکل و آسیب را امکان پذیر کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های مهم منطقه، آغاز آسفالت جاده کردکوی به درازنو است که این طرح به عنوان یکی از مطالبات مورد تاکید مردم می تواند نقش بسزایی در بخش های گوناگون شهرستان از جمله ایجاد تحول در گردشگری داشته باشد.
روستای هدف گردشگری درازنو در ارتفاعات شهرستان کردکوی و مُشرف به دریای خزر از زیباترین مناطق جنگلی ایران است.
فرماندار کردکوی گفت: این جاده به منطقه گردشگر پذیر درازنو، برج تاریخی رادکان، 7 روستا، دکل صدا و سیما، پایگاه امداد و نجات هلال احمر و راهدارخانه منتهی می شود که امیدواریم در آینده نزدیک مسافت باقیمانده تا این منطقه هم آسفالت شود.
جمالی چهارخطه کردن جاده کردکوی به بندرترکمن را یکی دیگر از طرح های در دست اجرای استان گلستان دانست و گفت : اجرای این طرح سال ها به حال خود رها شده بود که با پیگیری های فراوان و مکاتبات متعدد با مسوولان استانی و کشوری، تلاش می کنیم تا پایان امسال شاهد تلاش برای تکمیل و بهره برداری از این طرح باشیم.
وی بیان کرد: این طرح در کنار مجتمع فرهنگی و هنری کردکوی و محور پارک جنگلی _درازنو_رادکان، طرح های ملی شهرستان هستند که با ارتزاق از بودجه های ملی و کشوری، امیدواری به تکمیل و بهره برداری از آنها افزایش بیشتری خواهد یافت. فرماندار کردکوی در ادامه در خصوص سئوالات مطروحه درباره بیمارستان امیر المومنین (ع) گفت:بخشی از نگرانیهای مطرح شده قبلا از طریق این فرمانداری پیگیریهایی با دانشگاه به عمل آمده است که بخشی از آن حل ومتاسفانه برخی از موارد ازجمله احداث سالن آموزشی ( آمفی تئاتر ) ، بخش بازتوانی قلب و سی تی اسکن هنوز تامین نشده است که امیدوار است مدیریت محترم دانشگاه نسبت به موارد مذکور تسریع نمایند اما در عین حال اقدامات قابل ملاحظه ای در این بیمارستان از قبیل افزودن 11 اتاق ای  سی یو  و ان آی سی یو ، بهسازی بخش زایمان ، افزودن 1 اتاق عمل جراحی ، حدود 20میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی ، ایجاد اولین کلنیک تخصصی در استان  از محل طرح تحول سلامت  ، احداث چند واحد خانه بهداشت و 1 دستگاه آمبولانس و ... از جمله اقدامات حوزه بهداشت و در مان شهرستان بوده است که با توجه محدودیتهای اعتباری دولت ، اقدامات ارزشمندی می باشد .

 

وی در خصوص عملکرد بخش قلب افزود : الحمدالله در موضوع فعالیتهای آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی که گسترده ترین فعالیت بخش می باشد کماکان شاهد روند افزایشی می باشیم و در خصوص جراحی قلب نیز اگر چه این فعالیت تا حدی با کاهش مواجه می باشد می توان گفت بخشی از آن ناشی از ایجاد مراکز تخصصی مشابه دولتی و خصوصی در گرگان بوده است . در عین حال حساسیت به بهره برداری از فرصت حضور متخصصان بیشتر این بخش در این مرکز مورد تاکید مدیریت شهرستان بوده که پیگیری در این خصوص و سایر مسائل اشاره شده به اتفاق امام جمعه محترم به مراجع ذیربط منعکس گردیده  که امید وار است نتیجه مورد نظر حاصل گردد.

لذا از اصحاب محترم رسانه انتظار دارد در انعکاس موضوع به نوعی عمل گردد که اقدامات مثبت به عمل آمده نیز مد نظر قرار گرفته تا بتوانیم با همراهی و همیاری فی مابین نسبت به تثبیت و توسعه فعالیتهای بیمارستان در بخش قلب و سایر بخشها شاهد کسب اهداف مورد نظر باشیم و خدای ناکرده برجسته کردن بعضی از مباحث حاشیه ای ،باعث ایجاد زمینه تضعیف این مرکز نگردد.

جمالی در ادامه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد مشکلات به وجود آمده میان شهردار و برخی اعضای شورای شهر کردکوی گفت: ادامه دار شدن این مشکل موجب وارد شدن آسیب جدی به پیکره شهر شده و شهروندان متضرر اصلی اختلافات خواهند بود. وی تصریح کرد در مورد بروز این مشکل نمی توان به راحتی قضاوت کرد و شخص و یا گروهی را متهم کرد اما آن چه که بیش از همه چیز مشخص و روشن است؛ لزوم تعامل بیش از پیش بین اعضای محترم شورای شهر و تعامل با شهردار می باشد.  فرماندار کردکوی در ادامه به فضای منفی ایجاد شده در مورد مشکل آلودگی آب این شهرستان اشاره کرد و گفت: جنجال ایجاد شده فاصله زیادی با واقعیت آن داشته و با نتیجه مستمر   آزمایشات مرکز بهداشت سلامت آب شرب شهرستان را تایید می نماید وی در ادامه افزود : موضوع سلامت شهروندان خط قرمز فعالیت همه ادارات مرتبط از جمله شبکه بهداشت و آبفا بوده  که قابل اغماض نمی باشند اما در عین حال مشکلات مربوط به نوسازی بخشی از شبکه آبرسانی سطح شهر موضوع مهمی است که امیدوار است شرکت محترم آبفای استان اقدامات لازم را بعمل آورد.

   جمالی در ادامه در مورد  مشکلات کمبود  آب شرب کردکوی بیان نمود : بخشی از قطع شدن موردی آب شرب  در روزهای گرم و پرمصرف بوده که برای حل مشکل طی ماه گذشته 3 حلقه چاه جدید وارد مدار مصرف شد.  انتظار می رود در نحوه انعکاس مشکلات از جمله موضوع آب از سوی رسانه ها ، به نوعی عمل شود که   با انتشار این گونه خبرها ، مردم را نسبت به اتفاقات پیرامونی شهرستان ناامید و نگران ننماییم  .

در پایان این مراسم ضمن استقبال و اعلام آمادگی برای تعامل بیش از پیش با رسانه ها و شنیدن نقطه نظرات و انتقادات آنها از سوی فرمانداری و تاکید به روسای ادارات برای همکاری بیشتر با رسانه ها ،  با اهدائ لوح سپاس از خبرنگاران این نشست تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در جای جای توسعه هر کشوری رد پایی از رسانه دیده می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 800
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1429

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 272
بازدید دیروز: 476
بازدید ماه:1362
بازدید سال:10304
بازدید کل:1855346