عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مجموع پروژه های متمرکز هفته دولت بمبلغ ۲۲.۲ میلیارد تومان/رشد بیش از ۷۰درصدی اعتبارات۹۶ نسبت به۹۵

جمالی فرماندار کردکوی:هدف از برگزاری هفته دولت ارج نهادن به خدمت و خدمتگزاری است

مجموع پروژه های متمرکز هفته دولت بمبلغ ۲۲.۲ میلیارد تومان/رشد بیش از ۷۰درصدی اعتبارات۹۶ نسبت به۹۵

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
مجموع پروژه های متمرکز هفته دولت بمبلغ ۲۲.۲ میلیارد تومان/رشد بیش از ۷۰درصدی اعتبارات۹۶ نسبت به۹۵
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ جمالی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر گفت: هدف از برگزاری هفته دولت ، تقدیر از خدمت و خدمتگزاران دولت و همه بخش های حاکمیت است. وی شهید رجایی و باهنر را نماد اخلاص و صداقت در خدمتگزاری عنوان کرد که به نماد خدمت برای ملت تبدیل شدند.
✔️ فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در دور اول با محدودیتهای شدید و مشکلات اقتصادی داخلی انتقالی از شرایط اقتصادی دولت قبل و مسایل بین المللی و تحریمهای استکبار جهانی روبرو بوده گفت: برنامه محور بودن دولت تدبیر و امید، احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اولویت بندی و نگاه کارشناسی به امور در مسایل خرد و کلان، گام مثبت و ارزشمندی بوده که باعث گردید دولت ،علیرغم محدودیت ها، توفیقات ارزشمندی در حوزه های عمرانی_اقتصادی کسب نماید .
 از جمله در حوزه عمرانی، سیاست دولت این بود که بر خلاف برخی از موارد دوره  گذشته، در سطوح مختلف استانی و شهرستانی، هیچ پروژه جدیدی، بدون اولویت و پیش بینی های قطعی اعتباری تعریف و کلنگ زنی نشود و اولویت اعتباری با تکمیل پروژه های در دست  ساخت و نیمه تمام باشد.
✔️ وی افزود؛ بر این اساس در سطح  شهرستان نیز در دوره های مختلف افتتاحیه ها در دهه فجر و هفته دولت، بخش اعم پروژه ها از نوع بهره برداری بوده و حداقل پروژه ها، کلنگ زنی بوده، که الحمد... همه آنها نیز در دست اجرا می باشند.
✔️ فرماندار کردکوی در طبقه بندی کلی پروژه عمرانی در سطح شهرستان گفت؛ سه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، طرح چهار بانده کردن محور کردکوی_ بندر ترکمن و زیرگذر سه راه یساقی از پروژه های ملی شهرستان می باشند که علیرغم کمبود اعتبارات، با پیگیری های موکد بعمل آمده، در دست اجرا و تکمیل هستند.
✔️ رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان درخصوص پروژهای استان _شهرستانی نیز گفت: در دوره مدیریت اینجانب، مجموع پروژه ها در سه گروه پیگیری ، مدیریت و مستند سازی شده است؛ پروژه های در دست ساخت از گذشته که در این دوره تکمیل شده است، دسته دوم پروژه هایی که در همین دوره آغاز و تکمیل گردیده و یا در دست اجرا  می باشند و بخش سوم پروژه های اولویت داری که پس از سالها، موفق به تصویب و تخصیص ردیف و اعتبار مصوب در بودجه شهرستان گردیده و عملیات اجرایی آن امسال آغاز شده یا بزودی شروع می گردد.
✔️ وی برای نمونه از پروژه های مذکور که تصویب و امسال اجرایی می گردد : از احداث ساختمان مرکز پزشکی قانونی کردکوی(غرب گلستان)، پل ارتباطی محله ولاغوز به مرکز شهر با تخصیص ۴۰۰ ملیون تومان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پانصد میلیون تومان اعتبار و نمایشگاه دائمی صنایع دستی _سنتی با واگذاری عرصه از منابع طبیعی، احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهر کردکوی با ۱.۶ میلیارد تومان، مرکز جامع سلامت شهری در محله عباس آباد با ۱.۵ میلیارد تومان، نام برد. وی در ادامه از همکاری شورای اسلامی قبلی و فعلی شهر و شهرداری کردکوی در واگذاری عرصه های مورد نیاز پزشکی قانونی و کانون پرورشی قدردانی کرد.
✔️ جمالی در خصوص پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان کردکوی گفت، درمجموع  ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان آغاز و یا به بهره برداری میرسد، که از این تعداد، ۲۷ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه اقتصادی با ظرفیت اشتغالزایی برای ۵۷ نفر می باشد.
✔️ وی در در ادامه در خصوص پروژه آسفالت جاده درازنو گفت، در ادامه ۴ کیلومتر آسفالت انجام شده سال گذشته، با پیگیریهای موکد فرمانداری و همکاری راه و شهرسازی طی ماه گذشته حدود ۵ کیلو دیگر از مسیر(تا یزدان محله) اجرای زیر سازی و بیس صورت گرفته و بزودی عملیات آسفالت آغاز میشود.و برای ادامه محور تا رادان نیز با همکاری خوب راه و شهرسازی پیگیریها و قولهای اعتباری مناسبی از منابع مختلف از جمله سازمان هواپیمایی اخذ گردید .
✔️ گفتنی است؛ مهندس پیشقدم ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با اشاره به نگاه مثبت مجموعه این سازمان در تکمیل و اتمام پروژهای در دست ساخت این شهرستان، از افزایش حدود ۷۰درصدی بودجه شهرستان در سال جاری نسبت به سال ۹۵ خبر داد و افزود؛ انشااللله با پیگیریهایی که ازسوی شهرستان در زمینه تخصیص اعتبارات صورت میگیرد و نگاه کارشناسی و رویکرد جدید سازمان در مورد شهرستانها، انشاالله در سال جاری شاهد شرایط خوبی برای تخصیص پروژه های مهم شهرستانها باشیم.
✔️ در پایان این مراسم، افتتاح دو پروژه، مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی آب شرب کردکوی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال و شرکت تولید روغن موتور اسپو با اعتباری بالغ بر ۴۰ ملیار ریال بصورت نمادین با حضور مهندس پیشقدم، فرماندار و روسای ادارات و.... انجام شد.
 
 

 

 

 

 

 

 

مجموع پروژه های متمرکز هفته دولت بمبلغ ۲۲.۲ میلیارد تومان/رشد بیش از ۷۰درصدی اعتبارات۹۶ نسبت به۹۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 569
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2069

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1431
بازدید سال:10373
بازدید کل:1855415