عضویت    ورود
ورود به سایت
» » روند انزوای جهانی امریکا وحمایت اتحادیه اروپا از ایران، از نتایج مقاومت، وحدت و انسجام ملی و سیاستهای دولت تدبیر و امید در گفتگو و تعامل با جامعه جهانی است

فرماندارکردکوی :

روند انزوای جهانی امریکا وحمایت اتحادیه اروپا از ایران، از نتایج مقاومت، وحدت و انسجام ملی و سیاستهای دولت تدبیر و امید در گفتگو و تعامل با جامعه جهانی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان, جمالی فرماندار کردکوی در آغاز سخنانش با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سطح مدیریت عالی استان ،ضمن تقدیر از از تلاشها و زحمات دکتر صادقلو و آرزو توفیق روز افزون برای دکتر هاشمی استاندار باتجربه، عملگرا و جوان استان، اظهار امیدواری کردند، این تغییرات منشا اثر خدمات بیشتر و بهتری برای توسعه استان گلستان گردد.
✔️ رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به رجز خوانی باطل ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا و موضع گیری شفاف و بی سابقه اتحادیه اروپا در برابر سیاستهای غلط دولت امریکا گفت: انزوای جهانی امریکا و حمایت همه جانبه اتحادیه اروپا از ایران ، نتیجه اتحاد مردم و مسئولان نظام و سیاستهای مدبرانه دولت در گفتگو و تعامل با جامعه جهانی است. وی این توفیق نظام را مرهون اتحاد ارکان نظام با مردم دانست و گفت : تا این وحدت و همدلی وجود دارد ، ایران اسلامی از هر گزندی در امان خواهد ماند.
✔️ فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه موضوع  اشتغال از سیاستهای اصلی و راهبردی دولت تدبیر و امید در دوره جدید محسوب میگردد گفت: این موضوع هم از نظر دولت از اهمیت محوری برخوردار است و هم از اولویتهای جدی استاندار جدید گلستان است و حضور دکتر هاشمی در اولین روزهای کاری در سطح شهرستانهای استان را در راستای ارزیابی ظرفیتهای استان در بخش اشتعالزایی عنوان کرد و تصریح کرد ؛ انتظار ایشان تحقق اشتغال  فراتر از سهمیه اشتغالی است که از سوی دولت در  نظر گرفته شد
وی تشکیل مستمر جلسات کارگروه های  مختلف اقتصادی_ اشتغال شهرستان را ضروری برشمرد و اظهار داشت؛ هدف نباید صرفا جذب سهمیه اعتبارات شهرستان باشد، بلکه مدیران دستگاههای متولی با وسواس و جدیت کامل نظارت نمایند تا اعتبارات اشتعالزایی را به طرحهایی تخصیص دهند که به ایجاد تولید واشتغال منجر گردد.
جمالی در ادامه این بحث از کمیته امداد در جذب اعتبارات استغالزایی در سال گذشته تقدیر کرد و افزود؛ این موفقیت در سطح استان مرهون همکاری و همراهی خوب بانکهای شهرستان است.
✔️ رئیس شورای کشاورزی شهرستان با اشاره به خسارتهای سنگین سرما،خشکسالی و سیلاب در سال گذشته، به مدیریت جهاد کشاورزی تاکید کرد موضوع توسعه ، ترویج و انجام بیمه محصولات کشاورزی را با جدیت پیگیری نماید وی افزود ؛ در این زمینه ما انتظار داریم در سال زراعی جاری رشد قابل ملاحظه ای در بحث بیمه داشته باشیم .
✔️ رییس شورای ترافیک شهرستان با اشاره به نقش راههای ارتباطی در امر توسعه و همچنین رونق گردشگری ، با توجه به اتمام آسفالت مسیر درازنو تا روستای یزدان محله،  از پیگیری جدی رییس اداره راه و شهرسازی در تحقق این پروژه تقدیر کرد و افزود ؛ ادامه آسفالت مسیر یادشده تا برج رادکان در دستور کار قرار دارد و اظهار امیدواری کرد با نگاه مثبتی که برای اجرایی شدن این پروژه در سطح استان ایجاد شده و پیگیری های اعتباری از منابع مختلف، بخش عمده ای از آن تا سال آینده به انجام برسد.
وی همچنین به رییس اداره راه و شهرسازی تاکید کرد با توجه به اعتبار مصوب سال ۹۶، موضوع آسفالت مسیر روستای مهترکلاته و اسلام آباد به بزرگراه را پیگیری نماید.
✔️ جمالی همچنین از اقدامات صورت گرفته در ماههای اخیر در سطح شهر کردکوی از سرپرست شهرداری تشکر کرد.
رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ضمن تشکر از اقدامات بنیاد مسکن، از برنامه  آسفالت معابر روستایی دو روستای شهرستان طی یک هفته آتی و دو روستای دیگر ظرف ماههای آتی خبر داد.
✔️ حجه الاسلام شاعری نیز در آغاز این جلسه،  با اشاره به برخی روایات و احادیث در مورد ماهیت وجودی انسانها گفت ؛ وجدان گوهریست خداددادی در وجود انسان که اورا در راه رسیدن انسانیت و شرف یاری میرساند و تمام رذایل انسانی ناشی از کمرنگ شدن و بیرنگ شدن وجدان در وجود برخی انسانهاست. وی افزود ارزش انسانها به خدمت و خلق زیبایی هایی است که دارند. و به بر ضرورت توجه به خدمت بعنوان راز ماندگاری و ذخیره آخرت تاکید کردند.
✔️ گفتنی است ؛ در این جلسه هریک از مدیران دستگاههای؛ مدیریت جهاد کشاورزی ، تعاون و کار و رفاه اجتماعی،  صندوق کار آفرینی و امید و صنعت معدن و تجارت شهرستان گزارشی از عملکرد اداره مربوطه در حوزه اشتغال  ارایه کردند.

 

روند انزوای جهانی امریکا وحمایت   اتحادیه اروپا از ایران، از نتایج مقاومت، وحدت و انسجام ملی و سیاستهای دولت تدبیر و امید در گفتگو و تعامل با جامعه جهانی است

 

روند انزوای جهانی امریکا وحمایت   اتحادیه اروپا از ایران، از نتایج مقاومت، وحدت و انسجام ملی و سیاستهای دولت تدبیر و امید در گفتگو و تعامل با جامعه جهانی است

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 333
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2135

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1431
بازدید سال:10373
بازدید کل:1855415