عضویت    ورود
ورود به سایت
» » امادگی حمایت تسهیلاتی ازطرحهای سرمایه گذاری باتوجیه فنی اقتصادی واشتغالزا جلسات هفتگی جهت تسریع وتسهیل روند

جمالی فرماندارکردکوی درکارگروه اشتغال باحضور معاون اقتصادی استاندار:

امادگی حمایت تسهیلاتی ازطرحهای سرمایه گذاری باتوجیه فنی اقتصادی واشتغالزا جلسات هفتگی جهت تسریع وتسهیل روند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندارگلستان در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین موضوع اقتصادی و اجتماعی کشور ایجاد اشتغال است, گفت: برابر آمار دریافتی؛ شهرستان کردکوی با تحقق ۷۱% از سهمیه تعیین شده در سامانه رصد, بالاتر از میانگین تحقق سهمیه استان ( ۶۸% )می باشد. وی سهمیه تحقق یافته  سهمیه استانی اشتغال را بیش از ۱۳ هزار شغل عنوان کرد و اظهار داشت, سهمیه اشتغال استان ۱۹۴۰۰ نفر بوده که در برش های شهرستانی،بخشی و سازمانی تعریف شده است . 

وی ضمن قدردانی از تلاشهای بعمل امده در شهرستان گفت , برای کاهش نرخ بیکاری در استان نیازمند اشتغالزایی بیش از انچه که بعنوان سهمیه در نظر گرفته شده ، می باشیم

ربیعی افزود, مجموع اعتبارات اشتغالزایی استان در بخش های مختلف در سال جاری  حدود ۸۰۰میلیارد تومان است که تاکنون ۸۰% ان (۱۵۶۰ملیارد تومان) تخصیص و به بانکهای سطح استان ابلاغ شد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: توسعه اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری های اشتغالزایی اولویت اول امروز تا ده سال آینده کشور ایران است. 

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به ضرورت ایجاد تعامل و همکاری بیشتر و بهتر بانکها با کارگروه اشتغال و متقاضیان دریافت تسهیلات گفت: در سند چشم انداز قانون برنامه ششم توسعه کشور دستیابی به بیکاری کمتر از ۸/۶در دستور کار است, در حالیکه نرخ بیکاری کشور ۱۲/۶ درصد و نرخ استان ۱۲/۷% می باشد . و تحقق این امر مستلزم هماهنگی و تلاش مستمر است.

وی آهنگ واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به طرحهای دارای توجیه فنی _ اقتصادی در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد و در پایان اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان سال مالی بتوانیم به اهداف از پیش تهیه شده دست یابیم.

گفتنی است؛ در آغاز این جلسه رهبری معاون اداره کل تعاون، رفاه و کار و امور اجتماعی نیز گزارشی از سیاستها و برنامه های کارگروه اشتعالزایی استان و نحوه واگذاری تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه, تسهیلات توسعه روستایی و سایر ظرفیت های تسهیلاتی توضیحاتی ارائه و به سوالات مطرح شده برخی از اعضای کارگروه شهرستان پاسخ گفتند.


 ضمنا در این جلسه فرماندار و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان نیز گزارش از روند کار. اشتعال شهرستان و مسایل موجود ارایه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 560
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2207

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 322
بازدید دیروز: 476
بازدید ماه:1412
بازدید سال:10354
بازدید کل:1855396