عضویت    ورود
ورود به سایت
» » رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ انتخاب اصلح و آگاهانه است/ شکل گیری « اتاق خبر» به اطلاع رسانی دقیق و شفاف کمک می کند

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ انتخاب اصلح و آگاهانه است/ شکل گیری « اتاق خبر» به اطلاع رسانی دقیق و شفاف کمک می کند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
<!-- [if gte mso 9]>

رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ انتخاب اصلح و آگاهانه است/ شکل گیری « اتاق خبر» به اطلاع رسانی دقیق و شفاف کمک می کند 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی گفت: رسانه ها به دلیل اثرگذاری که بر افکار عمومی دارند می توانند انتخاب اصلح و آگاهانه که نیاز امروز جامعه است را ترویج نمایند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، فریدون زاهد، مسئول این کمیته با اشاره به نقش رسانه ها در افزایش مشارکت شهروندان در پای صندوق های رأی اظهار کرد: اثرگذاری رسانه بر جهت گیری افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست. رسالت رسانه ها ایجاب می کند تا آنها فرهنگ انتخاب اصلح و آگاهانه را در جامعه ترویج کنند.

وی با اشاره به راه اندازی اتاق خبر در ستاد انتخابات شهرستان بیان کرد: مسئله اطلاع رسانی درست، دقیق و بهنگام به ویژه در این برهه از زمان دارای اهمیت ویژه ای است به همین منظور اتاق خبر راه اندازی شده است که خبرنگاران شهرستان می توانند با حضور در آن، در تولید اخبار انتخابات مشارکت داشته باشند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به اقداماتی که تاکنون از سوی این کمیته انجام شده است، خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته اطلاع رسانی و با حضور برخی از خبرنگاران و عکاسان، برگزاری نشست خبری فرماندار با رسانه ها اعم از رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها و مدیران سایتها، کانالها و گروهها در فضاهای مجازی شهرستان و استان ، اطلاع رسانی جلسات و همایش های انتخاباتی و تهیه اخبار آنها از جمله اقداماتی است که تاکنون انجام شده و بخشی از آن نیز همچنان ادامه دارد.

وی به تشکیل شورای روابط عمومی های شهرستان در آستانه برگزاری انتخابات هم اشاره کرد و گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا اخبار صحیح را به گوش مردم برسانند. علاوه براین کمیته اطلاع رسانی نیز تلاش می کند تا با ارتباط دوسویه و موثر با رسانه ها، نسبت به اطلاع رسانی گسترده در ایام منتهی به انتخابات اقدام نماید.

وی با اشاره به فعالیت کانال اطلاع رسانی فرمانداری کردکودی در شبکه اجتماعی تلگرام بیان کرد: آخرین اخبار، مصاحبه ها و اطلاعات مربوط به شهرستان به ویژه در زمینه انتخابات از طریق این کانال به آدرس  @farmandarikordkuy  قابل دریافت است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 430
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1872

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1471
بازدید سال:10413
بازدید کل:1855455