عضویت    ورود
ورود به سایت
» » نظارت موثر حراست ها علاوه برتعهد، مستلزم تقویت خبرگی و تخصص است

فرماندار کردکوی:

نظارت موثر حراست ها علاوه برتعهد، مستلزم تقویت خبرگی و تخصص است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نظارت موثر حراست ها علاوه برتعهد، مستلزم تقویت خبرگی و تخصص است

جمالی گفت: لازمه تحقق نظارت موثر حراست ها، تقویت خبرگی و تخصص در کنار تعهد و امانت داری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار این شهرستان امروز در نشست تخصصی مسئولان حراست شهرداری ها و فرمانداری های استان و سازمان های تابعه وزارت کشور که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت و حکمرانی یک امانت است که نظارت بر حفظ و اعمال صحیح آن، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی تأکید کرد: بر همین اساس اعمال نظارت بر امانتداری و مدارای حاکمان و کارگزاران از موضوعات ضروری در هر حکومتی به شمار می رود.

فرماندار با اشاره به خطبه های حضرت علی (ع) و نامه های ایشان به استانداران و فرمانداران خاطرنشان کرد: در سخنان حضرت علی (ع) در نصب ناظرین و عیون تاکیدات ویژه ای شده که نشان دهنده اهمیت بحث نظارت بر عملکرد مدیران و کارگزاران است.

وی با تأکید بر مقوله راستگویی، امانتداری و تعهد اظهار کرد: این مسائل شروط لازم برای عوامل حراست و نظارت است که تقویت خبرگی، آشنایی و تسلط به امور تخصصی عاملی موثر برای تحقق اهداف نظارتی خواهد بود.

در این نشست هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان هم با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار کرد: در دادگستری های سراسر استان شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است و این پرونده ها با قید فوریت و به سرعت رسیدگی می شود.

وی از ارجاع 10 پرونده ی تخلف انتخاباتی به دادسراهای استان خبر داد و گفت: از این تعداد 4 پرونده در بندرگز ، 3 پرونده در بندرترکمن ، 2 پرونده در گالیکش و یک پرونده هم در کلاله به دادسرا ارجاع شد .

هاشمیان ادامه داد: بیشتر این پرونده ها مربوط به کارمندانی است که در ساعت اداری با حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، کار انتخاباتی می کردند.

به گفته ی وی پیش از این نیز 27 تخلف انتخاباتی در استان ثبت شده بود که پرونده ی آن ها در حال رسیدگی است . وی هم چنین از مسئولان و عوامل حراست دستگاه ها خواست تا نسبت به رصد این گونه تخلفات اهتمام داشته باشند.

گفتنی است علاوه بر دکتر جمالی، فرماندار و دکتر هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان، در این نشست معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان، مدیرکل حراست استانداری، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نیز حضور داشتند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 464
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1874

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 375
بازدید دیروز: 192
بازدید ماه:1990
بازدید سال:10932
بازدید کل:1855974