عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حمایت از محرومان، رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است


حمایت از محرومان، رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است

حمایت از محرومان، رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است

دکتر محسنی بندپی گفت: رویکرد عملی دولت تدبیر و امید در حمایت از محرومان، افزایش سه برابری مستمری آنان است.

 

دومین جلسه کارگروه اجتماعی استان گلستان با حضور انوشیروان محسنی بند پی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، فرمانداران شهرستان های مختلف از جمله دکتر مجتبی جمالی، فرماندار کردکوی و مدیران کل عضو این کارگروه به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری در فرمانداری آق قلا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، در این جلسه دکتر انوشیروان محسنی بند پی در این جلسه با اشاره به رویکرد عملی دولت تدبیر و امید از محرومان اظهار کرد: در دولت یازدهم مستمری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد بیش از سه برابر افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول بیان کرد: در دولت یازدهم تلاش شده است تا با کمک خیران مشکل مسکن این خانواده ها حل شود.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره حل آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی دغدغه مقام معظم رهبری است به نحوی که معظم له در این خصوص چهار نشست برگزار کردند. در این زمینه سازمان بهزیستی نیز راهکارهای کاهش طلاق، زنان سرپرست خانوار، نگهداری معتادان در مراکز 15 و 16 نقش اصلی و سرپرستی کارگروهها را برعهده دارد.

وی ادامه داد: بکارگیری خدمات تخصصی و مداخلات به هنگام در بحران های اجتماعی، مشاوره و اجرایی کردن سند کاهش خودکشی از جمله موضوعاتی است که توسط سازمان بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

در این جلسه علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز بر پیگیری سند جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی از سوی فرمانداران و بخشداران تاکید کرد و گفت: راهبرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در استان پیگیری می شود.

حمایت از محرومان، رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 681
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1879

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 409
بازدید دیروز: 192
بازدید ماه:2024
بازدید سال:10966
بازدید کل:1856008