عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان: اساس كار دولت يازدهم توسعه است

در مراسم توديع و معارفه فرماندار كردكوي؛

معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان: اساس كار دولت يازدهم توسعه است

علي اصغر طهماسبي گفت: در استان گلستان در ماه ۸۰ ميليارد تومان يارانه پرداخت مي كنيم و از حدود ۳۴ ماهي كه گذشته و دولت يارانه پرداخت كرده، دولت مقدس جمهوري اسلامي ايران در استان گلستان ۳۲۵۰ ميليارد تومان يارانه پرداخت كرده است.

علي اصغر طهماسبي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان صبح امروز در مراسم توديع و معارفه فرماندار كردكوي تغيير و تحول را از ويژگي هاي ذاتي هر تشكيلات داست و گفت: مردم رأي را تغيير دادند و ما هم به خواست مردم احترام مي گذاريم لذا نبايد به اين تغيير و تحولات خورده گرفت و واكنش نشان داد.

وي ادامه داد: اگر امروز در مراسم توديع و معارفه سربازي دلاور شركت كرديم و اين پرچم را از دست سرداري گرفتيم و به سردار ديگري واگذار كرديم صرفا به خواست شما مردم عزيز بوده و ما اين تغيير را به فال نيك مي گيريم.

اساس كار دولت يازدهم توسعه است

طهماسبي توسعه را اساس كار دولت يازدهم دانست و خاطرنشان كرد: توسعه همه جانبه در عرصه هاي سياسي، گردشگري، اقتصادي فرهنگي، اجتماعي و گردشگري از مهم ترين برنامه هاي دولت يازدهم مي باشد.

وي اضافه كرد: دولت يازدهم در بدو ورود خود تمام قد ايستاده تا مشكلات اقتصادي و معيشت مردم را حل كند.

در مذاكرات ۵+۱ به توفيقات زيادي دست يافتيم

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان مذاكرات گروه ۵+۱ را خوشبينانه تلقي كرد و اظهار داشت: در مذاكرات ۵+۱ به توفيقات بسيار مهمي دست پيدا كرديم.

وي گفت: علي رقم اينكه اين مذاكرات ادامه دارد مي بينيم بخش هايي از تحريم ها برداشته شد، خيلي از شركت ها و تجار و سرمايه گذاران كشورهاي اروپايي به داخل كشور آمدند.

همچنين ادامه داد: برخي از بانكها كه در گذشته تحريم بودند سرمايه گذاران نمي توانستند پولهاي خود را جابجا كنند امروز اين تحريم ها درحال رفع شدن هستند و بخش اعظمي از اين مشكلات حل شدند.

وي يادآور شد: عده اي از دوستان به ما خورده مي گيرند، ۹ ماه از دولت يازدهم، دولت تدبير و اميد گذشته است و هنوز مشكلات رفع نشده است و اينكه عده اي پاشنه آشيل دولت يازدهم را بحث فرهنگي قلمداد مي كنند و بعضي ها را زير سوال مي برند، ناجوان مردانه است.

دولت در بحث هدفمندي يارانه ها بدنبال سياسي كاري نيست

طهماسبي به تلاشهاي دولت يازدهم در بحث هدفمندسازي مرحله دوم يارانه ها اشاره كرد و افزود: اگر دولت دكتر روحاني هم مي خواست سياسي كاري كند مطمئنا مرحله دوم را به اجرا درنمي آورد.

وي ادامه داد: اطلاع داريد كه در چهارسال اول دولت نهم هيچ اتفاقي پيرامون هدفمندسازي يارانه ها صورت نگرفت بلكه در چهارساله دوم اين اتفاق افتاد.

وي بيان داشت: خيلي از مسئولين و مديران ما و حتي خدمتگذاران شما مردم در مجلس شوراي اسلامي بعضا شايد ديدگاهشان اين نبود كه مرحله دوم هدفمندي يارانه ها اجرا شود ولي دولت با شجاعت تمام توانسته مرحله دوم هدفمندي يارانه ها را اجرا كند.

علي اصغر طهماسبي به دريافت بيش از ۵ ميليون نفر بيش از تعداد جمعيت كشور از دريافت يارانه اشاره كرد و گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي تمام هيمنه خود را براي اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها گذاشته است. از وجود مراجع در اين راه استفاده كرديم، از وجود شما فرهيختگان و انديشمندان استفاده كرديم.

وي از عدم موفقيت دولت نهم و دهم در پرداخت يارانه ها سخن به ميان آورد و اظهار داشت: اگر در مرحله اول هدفمندي يارانه ها عموميت نمي كرديم و در اين مرحله حق دريافت يارانه راه به كساني كه تحت پوشش بهزييستي، كميته امداد، كساني كه واقعا شاغل نبودند و به اين يارانه احتياج داشتند و كساني كه شاغل هستند ولي كم درآمد، مي داديم اين اتفاق نمي افتاد كه بالاي ۵ ميليون نفر بيش از جمعيت كشور در مرحله اول يارانه بگيرند.

پرداخت ۸۰ ميليارد تومان يارانه در ماه در گلستان

طهماسبي در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در استان گلستان در ماه ۸۰ ميليارد تومان يارانه پرداخت مي كنيم و از حدود ۳۴ ماهي كه گذشته و دولت يارانه پرداخت كرده، دولت مقدس جمهوري اسلامي ايران در استان گلستان ۳۲۵۰ ميليارد تومان يارانه پرداخت كرده است.

معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار گلستان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اگر به بهانه مشكلات و مسائل دولت جمهوري اسلامي را زيرسوال ببريم بعضا بي انصافي است.

وي با اعلام اين موضوع خاطرنشان كرد: همه ما و شما اصولگرا هستيم؛ مگر مي شود مومن، متدين و مسلمان باشيم و دين داشته باشيم و اصول و فروع دين را قبول نداشته باشيم.

طهماسبي ادامه داد: سيدالشهدا حج را نيمه تمام گذاشته و از مكه، عرفات و منا بسمت كربلا حركت مي كند و مي گويد من براي اصلاح دين جدم رسول الله وارد كربلا شدم، حالا بياييم كشور، مملكت و شهرهاي كوچك و بزرگ را اصلاح طلب و اصولگرا بخوانيم و به همين بهانه چماق كنيم بر سر دولت؛ و هزينه ها را نظام جمهوري اسلامي ايران بايد بپردازد.

علي اصغر طهماسبي در خاتمه ابراز داشت: اگر پست هايي كه امروز در اختيار من و شماست آن را در جهت عمران و آباداني كشور عزيزمان هديه نكنيم در خسرانيم و غفلت هستيم همانا مسئوليتها گذراست امروز هست فردا نيست، آن چيزي كه ماندنيست مكارم اخلاق است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1302
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 16

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1435
بازدید سال:10377
بازدید کل:1855419