عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردهمایی راویان حدیث عاشورایی با حضور جمالی


گردهمایی راویان حدیث عاشورایی با حضور جمالی

بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع)، مراسم استقبال از محرم و هماهنگی مراسم عزاداری با حضور هئیت امناء مساجد، مداحان و روحانیون شهرستان کردکوی در محل مسجد امام حسین (ع) کوائی ها از سوی اداره تبلیغات شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم جمالی فرماندار کردکوی، حاج آقا شاعری امام جمعه کردکوی، حجه الاسلام و مسلمین ولی نژاد مدیرکل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان و حجه الاسلام محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، فرماندار کردکوی ضمن گرامیداشت ایام محرم و نهضت عاشورا آنرا بعنوان بزرگترین و اثرگذارترین نهضت و حرکت تاریخ دانست که بعد از 1400 سال پویا و درحال گسترش می باشد. وی افزود در طول تاریخ بخصوص اداره انقلاب اسلامی افتخارات وموفقیت های بزرگی از جمله حادثه 15 خرداد 42 بعنوان مبداء انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی را نشات گرفته از فرهنگ و ارزشهای عاشورایی دانست.

جمالی افزود {بفرموده حضرت امام (ره)}: بزرگداشت ایام محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و شما عزیزان از عوامل اصلی این ایام هستید.

وی خطاب به هئیات های مذهبی، هئیات امناءی مساجد، مداحان و روحانیون افزود: افتخار پرچمداری و میدان داری در این راه ارزشمند توفیق و لیاقت بزرگی است که باید قدر آن را بدانید.فرماندار کردکوی با اشاره به قدرت عظیم این نهضت در یکپارچگی و وحدت شیعیان، این ایام را فرصت ارزشمندی برای تقریب همدلی و برادری دانست.

وی تاکید کرد: در گرامیداشت فرهنگ و ارزشهای عاشورایی، مرزبندی حزبی، قومی و طایفه ای بی معنی است. جمالی بر ایجاد فضای همدلی، وحدت و مراقبت در حفظ نظم، آرامش و امنیت از سوی هئیت امنا مساجد و هئیت های مذهبی تاکید و خطاب به وعاظ و مداحان شهرستان افزود: برجسته نمودن ابعاد عقلانی، اخلاقی و حماسی وقایع محرم و عاشورا در کنار بعد عاطفی موضوع بسیار با اهمیت می باشد.

وی همچنین استفاده از فرصت این ایام را در جهت تذکر و طرح مسائل و آسیب های اجتماعی از قبیل خسارات لقمه حرام، طلاق، اعتیاد، مصرف بی رویه انرژی و منابع، سوء رفتارها و ناهنجاری های اجتماعی، تضعیف کانون خانواده و روابط اجتماعی نامتعادل بسیار مهم و فوق العاده دانستند.

گردهمایی راویان حدیث عاشورایی با حضور جمالی

 گردهمایی راویان حدیث عاشورایی با حضور جمالی

 گردهمایی راویان حدیث عاشورایی با حضور جمالی

 گردهمایی راویان حدیث عاشورایی با حضور جمالی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1952
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 240

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1471
بازدید سال:10413
بازدید کل:1855455