عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بسیج میراث گرانبهای امام(ره) و محور وحدت وهمدلی ملت و مدافع نظام است و قابل مصادره بنفع یک تفکر سیاسی وحمایت از کاندیدای خاص نیست.

فرماندار کردکوی در حاشیه صبحگاه بسیج در رزمایش مدافعان حرم در کردکوی:

بسیج میراث گرانبهای امام(ره) و محور وحدت وهمدلی ملت و مدافع نظام است و قابل مصادره بنفع یک تفکر سیاسی وحمایت از کاندیدای خاص نیست.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بسیج میراث گرانبهای امام(ره) و محور وحدت وهمدلی ملت و مدافع نظام است و قابل مصادره بنفع یک تفکر سیاسی وحمایت از کاندیدای خاص نیست.

 ✅ به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، جمالی فرماندار کردکوی در پایان و حاشیه مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان در رزمایش مدافعان حرم در ناحیه کردکوی، با اظهار تعجب از  مطالب سخنران مراسم گفت :
 بسیج میراث ارزشمند حضرت امام(ره) و ثمره انقلاب است که از ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی تاکنون، همواره پشتوانه قوی و مستحکم دفاع از نظام و ارزشها بوده است. وی افزود: بسیج محور وحدت و متعلق به نظام و همه آحاد ملت است و وارد کردن بسیج در منازعات سیاسی و تعلقات جریانی، تخریب جایگاه آن و ظلم به بسیج و نظام است.
جمالی فرماندار کردکوی نظر به انتقادات و نگرانی های منتقل شده نسبت به موضوع، با اشاره به اینکه مطالب مطروحه از سوی سخنران مراسم صبحگاه مشترک بسیج، مناسب این همایش باشکوه نبوده است، افزود ؛ زیر سوال بردن همه دولتها و دستاوردهای نظام ، تخریب پیشگامان و یاران انقلاب، هزینه کردن از رهبری ، القای شبهه ی بی توجهی دولت به ارزشها و نادیده گرفتن تلاشها و دستاوردهای دولت، و اشاره به کاندیدای خاص در این جمع را ، مغایر اهداف ،جایگاه و رسالت خطیر  بسیج است.
وی تلاش عده ای معدود در القای رویکرد جانبدارانه بسیج را بی توجهی به جایگاه خطیر بسیج و نوعی ساده انگاری نسبت به بسیج و تفکر بسیجی دانست که انشالله تلاشهای از این دست، جهت مصادره بسیج به نفع یک تفکر و جریان سیاسی خاص، همچون گذشته ناکام خواهدماند و بسیج در دام تعصب و تعلقات سیاسی و گروهی نخواهدافتاد و همواره پاسدار منافع و ارزشهای نظام و پیرو مقام معظم رهبری و مایه آرامش و امنیت نظام خواهد بود.
جمالی ، انتخابات را فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت و اقتدار ملی دانست و افزود؛ در این برهه حساس برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها، وظیفه ما مثل همیشه، فراهم کردن شرایط حضور حداکثری و آگاهانه ملت در پای  صندوقهای رای می باشد .
لذا انتظار میرود همه دست اندرکاران و جریانات سیاسی و دلسوزان نظام و منافع ملی، با سرلوحه قراردادن فرمایش امام که " میزان رای ملت است" ، بدنبال تحقق مشارکت حداکثری و آگاهانه ملت شریف بوده و از طرح مسایل ناامیدکننده ،  ایجاد یاس ، تخریب گذشته و دستاوردهای نظام ، مخدوش کردن چهره یاران و سرمایه های انقلاب و طرح مسایل تفرقه انگیز پرهیز نمایند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 414
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1837

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1434
بازدید سال:10376
بازدید کل:1855418