عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حفظ اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه،باید در اولویت نگاه و برنامه های اعضای شورای اسلامی شهر باشد.

جمالی فرماندار:

حفظ اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه،باید در اولویت نگاه و برنامه های اعضای شورای اسلامی شهر باشد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛مجتبی جمالی فرماندار شهرستان در اولین دیداراعضای منتخب شورای اسلامی شهر کردکوی با وی،ضمن تشکر از حضور پر شکوه مردم شریف و داوطلبان انتخاباتی در عرصه انتخابات گفت؛
اولویت منافع عمومی و حفظ اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه،باید در اولویت نگاه و برنامه های اعضای شورای اسلامی شهر در طرح نوع مسائل،تصمیم گیری،نظارت و اجرا باشد.
رئیس ستاد انتخابات کردکوی ضمن قدر دانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان به حضور کم نظیر مردم در این انتخابات اشاره کرد و افزود؛ با توجه به حضور گسترده مردم و رای اعتماد به منتخبین،حفظ اعتماد عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی را مهم دانستند و افزودند؛ رعایت حق الناس بیش از هر جایی در جایگاه شورای شهر نمود پیدا میکند.
وی تصریح کرد؛ انتخاب اعضای جدید در شورا ، تجلی اراده مردمی در ایجاد تغییر  و همچنین انتظار بهبود شرایط بوده که امیدواریم  اعضای شورای جدید بر مبنای تخصص،تجربه و با همدلی و همگرایی به حاکمیت خرد جمعی در مدیریت شهری در جهت ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان و تحقق انتظارات کمک کنند.
جمالی فرماندار و رئیس کمسیون تطبیق و نظارت شورای شهر با اشاره به اهمیت و ضرورت همدلی، همکاری متقابل همه دستگاههای اجرایی با شورای اسلامی گفت:موضوعات مدیریت شهری در صدر اولویتها و برنامه های این فرمانداری قرار دارد و فرماندار و مجموعه همکاران تمام بضاعت و توان خویش را در جهت بهبود وضعیت مدیریت و خدمات شهر بکار میگیرند و در کنار نمایندگان مردم در شورای اسلامی خواهند بود.
وی توانمند سازی نیروی انسانی متخصص و اصلاح ساختار و فرایندهای کاری شهرداری را ضروری دانست و خواستار تعامل مدیریت شهری با شهرهای همجوار در جهت استفاده از تجربیات بسیار خوب انان در مدیریت شهری شد.
گفتنی است؛ در آغاز این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی نقطه نظرات و برنامه های خود را جهت ایجاد تحولات مناسب در طرحها، برنامه ها و امور نظارتی بیان کردند و خواستار همگرایی و همکاری بیش از پیش همه عوامل دست اندر کار شهرستان بویژه فرماندار کردکوی شدند.
 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 595
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1922

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 333
بازدید ماه:1433
بازدید سال:10375
بازدید کل:1855417