عضویت    ورود
ورود به سایت
» » انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

 جمالی گفت: انتخابات می تواند موجب جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی شود و همین امر یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار و رئیس این ستاد امروز در دوره آموزش توجیهی ویژه نمایندگان فرماندار با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی اظهار کرد: در کشوری که مردم سالاری دینی بر آن حاکم است، تمامی افراد از صدر تا ذیل از طریق رأی مردم انتخاب می شوند و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه برگزاری انتخابات است.
وی افزود: حتی مدعیان دموکراسی در جهان نیز به این گونه نتوانسته اند آراء مردم را در ابعاد مختلف جامعه تأثیر دهند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه در استمرار حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی دلایل مختلف و متعددی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بی شک یکی از دلایل این مسئله، انتخابات بوده که موجب استحکام و اقتدار نظام شده است. انتخاباتی که بتواند اعتماد عمومی را جلب نماید، قادر به ایجاد و تقویت سرمایه های اجتماعی است.
وی با اشاره به تأثیرات کوتاه و بلندمدت برگزاری انتخابات گفت: اثرگذاری کوتاه مدت مشارکت مردم در انتخابات، راه یافتن افرادی به پارلمان های شهری و روستایی و رسیدن یک فرد به ریاست جمهوری است اما مهم ترین مسئله در انتخابات، اثرات بلندمدت آن است که باید منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردمی شود.
فرماندار با بیان اینکه در انتخابات مجلس دهم، حوزه غرب استان به مرکزیت شهرستان کردکوی به عنوان یکی از حوزه های برتر استانی، منطقه ای و کشوری انتخاب شده است، یادآور شد:  در دوره گذشته به گواه بسیاری از افرادی که سابقه مشارکت در برگزاری چند دوره انتخابات را داشتند، انتخاباتی کم نظیر و با کمترین حاشیه را برگزار کردیم. با اینکه در آن دوره 16 نامزد برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند اما حتی یک نفر از نامزدها و شهروندان اعتراضی نداشتند.
وی این موفقیت را حاصل تلاش و همکاری همه ارکان برگزاری انتخابات دانست و اظهار کرد: تلاش کردیم برای این دوره از انتخابات نیز اعضای هیات اجرایی را به گونه ای انتخاب کنیم که موجب احساس اعتماد در بین مردم شود، زیرا معتقدم بزرگترین و مهم ترین وظیفه ما در بلندمدت اعتمادسازی است.
جمالی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم در انتخابات حقی از نامزدی ضایع شود، افزود: تلاش و اعتقاد ما این است که نگذاریم که حقی از کسی ضایع شود البته رعایت حق الناس فقط مربوط به روز برگزاری انتخابات نیست، بلکه از زمان آغاز فرآیند انتخابات سعی کرده ایم تا این اصل مهم را رعایت کنیم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان از نمایندگان فرماندار که در روز اخذ رأی در شعبات حضور پیدا می کنند، خواست تا با آرامش و سعه صدر مسائل را رصد و کنترل کنند.

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

 

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

 

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

 

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

 

انتخابات یکی از دلایل استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 500
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1899

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 511
بازدید دیروز: 262
بازدید ماه:4149
بازدید سال:13091
بازدید کل:1858133