عضویت    ورود
ورود به سایت
» » قدمنان رئیس مدیریت بحران کردکوی در یک گفتگوی صداوسمای مرکز گلستان : در بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان تاکنون ۱۲۵ نفر که حامل ویروس کرونا بودند شناسایی شدند


قدمنان رئیس مدیریت بحران کردکوی در یک گفتگوی صداوسمای مرکز گلستان : در بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان تاکنون ۱۲۵ نفر که حامل ویروس کرونا بودند شناسایی شدند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

قدمنان رئیس مدیریت بحران کردکوی در یک گفتگوی صداوسمای مرکز گلستان : در بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان تاکنون ۱۲۵ نفر که حامل ویروس کرونا بودند شناسایی شدند

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ ابراهیم قدمنان فرماندار و رئیس مدیریت بحران در یک گفتگوی زنده رادیویی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سطح شهرستان گفت:
☑️ در بیمارستان فوق تخصصی قلب گلستان و مراکز درمانی شهرستان تعداد ۱۲۵ نفر که حامل ویروس کرونا ثبت و شناسایی شده اند که تا امروز ۲۱ اسفند ماه تعداد ۷۵ نفر از آنان درمان قطعی شده و از بیمارستان مرخص شده اند.
☑️با مشارکت مردم و بویژه جوانان همه روزه مقدار زیادی مواد ضد عفونی کننده تهیه و در سطح معابر اصلی شهر و روستا سمپاشی و گند زدایی می گردد که این مقدار کافی نبوده و شهرستان همچنان مشغول مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی جهت تامین مواد ضد عفونی کننده می باشد.
☑️تمامی معابر اصلی شهر و روستا و داخل محوطه و بخشهای مختلف بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب گلستان و دیگر مراکز درمانی همه روزه در یک یا چند نوبت در فرصت مناسب گند زدایی می گردد.
☑️با هماهنگی ادارات مسئول در شهرستان تمامی بازار دستفروشان فعال و بازارهای هفتگی را در سطح شهرستان تعطیل کرده و با متخلفان بجد برخورد میگردد و در صورت تکرار همه اجناس و وسایط نقلیه آنان توقیف و ضبط می گردد.
☑️کارگاهی در سطح شهرستان به بهره برداری رسید که روزانه ۴ تا ۵۰۰۰ هزار ماسک بهداشتی تولید میکند. کارگاهی تولیدی دیگری نیز در روستای ایلوار لباس یکبار مصرف پزشکی تولید و تحویل بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب و دیگر مراکز درمانی شهرستان میدهد.
همچنین در هنرستان فنی و حرفه ای محدثه اموزش و پرورش شهرستان نیز اقدام به تولید ماسکهای بهداشتی می کند که دیروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش به بهره برداری رسید 
☑️ جهت افزایش آگاهیهای عمومی مردم از طریق بلندگو های هدایت شده در سطح معابر اصلی شهر و روستاها اطلاعات لازم در زمینه ویژگیهای این بیماری و چگونگی مقابله با ان به اگاهی شهروندان میرسد.
☑️جهت کاهش ضریب سرایت این بیماری ناظران بیشتری برای نظارت به چگونگی فعالیتهای متصدیان تهیه و پخت نان در نظر گرفته شده است.
☑️تا اطلاع ثانوی برگزاری کارناوالهای شادی و تجمعات مراسم مذهبی و..... ممنوع شده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی صورت می گیرد. 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 295
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3563

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 322
بازدید دیروز: 476
بازدید ماه:1412
بازدید سال:10354
بازدید کل:1855396